تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در شب سوم مرحله گروهی جام‌جهانی جوانان ۲۰۲۳، نایب قهرمان آسیا با تساوی به کار خود پایان داد.
روزنامه‌های امروز انگلیس به تساوی رئال و سیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و درخشش کوین دی‌بروینه در این دیدار پرداخته‌اند.
روزنامه‌های انگلیس امروز تساوی 2-2 شب گذشته اورتون و لسترسیتی را به عنوان سوژه اصلی انتخاب کرده‌اند.
هال سیتی در روزی که اللهیار صیادمنش برای این تیم موفق به گلزنی شد مقابل ساندرلند به تساوی رسید.
تاتنهام با درخشش کاپیتان خود شکست مقابل برنتفورد را با تساوی عوض کرد.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
جک گریلیش، ستاره جوان انگلیس، پس از تساوی 0-0 این تیم مقابل آمریکا در روز جمعه، انتقادات را بیش از حد توصیف کرد.
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی تیمش مقابل انگلیس گفت به شاگردانش افتخار می‌کند و از همین حالا به فکر بازی آخر تیمش در مرحله گروهی مقابل ایران است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
بازیکنان انگلیس بعد از تساوی بدون گل مقابل آمریکا در حالی زمین چمن استادیوم البیت را ترک ‌کردند که از سوی هواداران انگلیسی هو شدند.
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد.
با تساوی تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا، سرنوشت صعود دو تیم از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ به روز آخر کشیده شد.
با تساوی تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا، سرنوشت صعود دو تیم از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ به روز آخر کشیده شد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
خداداد عزیزی معتقد است تغییراتی که کی‌روش در ترکیب اصلی ایجاد کرد، باعث عملکرد ضعیف تیم ملی برابر انگلیس شد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۷ امتیاز کسب می‌کند.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
انگلیس و آلمان در دیداری بسیار تماشایی در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ