گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
حرف‌های ستاره این روزهای فوتسال ایران حتی برای فوتبالی‌ها هم شنیدن دارد.
نساجی قائمشهر هفته هاست که نمی برد و دیروز هم در یک بازی خانگی در مصاف با تیم گل گهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
سایپا در یزد مقابل تیم خوب چادر ملو تن به تساوی بدون گل داد تا در راه صعود به لیگ برتر دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
هالک در ادامه درخشش خود در ترکیب اتلتیکو مینیرو موفق شد در یک بازی دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
سه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور حدود ۳۰۰ دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان فقط یک گل به ثمر رساندند تا سرمربی این تیم به فکر تغییر روش بازی پرسپولیس و استفاده از بازیکنان غیرتخصصی باشد.
سه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور حدود ۳۰۰ دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان فقط یک گل به ثمر رساندند تا سرمربی این تیم به فکر تغییر روش بازی پرسپولیس و استفاده از بازیکنان غیرتخصصی باشد.
استقلال در سه بازی گذشته خود فقط یک گل به ثمر رسانده که آن نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.
سیتی در نیمه اول بازی با لیدزیونایتد 16 بار به سمت دروازه شوت زد و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت ولی فقط یک گل زد.
تیم ملی آمریکا در سه بازی خود از جمله بازی با ایران فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورده است.
تیم‌های استقلال خوزستان و چادرملوی اردکان در یک بازی پراتفاق به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آلمان که در گروه E جام جهانی با ژاپن، اسپانیا و کاستاریکا همگروه است، چهارشنبه هفته آینده در اولین بازی خود از مرحله گروهی پذیرای سامورایی‌ها خواهد بود.
ذوب‌آهن در سی دقیقه ابتدایی بازی با نفت مسجدسلیمان دو گل زد و یک پنالتی از دست داد.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
استقلال عصر امروز در یک بازی مهم و در استادیوم اختصاصی گل گهر به مصاف تیم دوم جدول یعنی تیم امیر قلعه نویی می رود.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید حریف سیتی در این بازی تنها یک فرصت گلزنی داشت که آن را به گل تبدیل کرد.
پرونده هفته چهارم لیگ برتر در حالی بسته شد که تنها 9 گل از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی کمی فقط کمی بیش از یک گل است. یعنی 1.12
استقلال در 6 بازی گذشته خود در استادیوم آزادی، تنها موفق به زدن یک گل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ