اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ابقای درویش رکورد منفی متوسط هر سال یک مدیرعامل برای پرسپولیس سرانجام از بین خواهد رفت.
بعد از بازگشت دورتموند به صدر جدول بوندس‌لیگا و افزایش احتمال قهرمانی این تیم سهام این باشگاه در بورس فرانکفورت با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شد.
با توجه به نرسیدن تاتنهام به چهار رده اول جدول لیگ انگلیس، این باشگاه اجباری در خرید دائمی کولوسفسکی نخواهد داشت.
اگر مهدی ترابی و نمایش‌های درخشان این بازیکن نبودند، احتمالا حالا شاید صدر هم به جای پرسپولیس در دست سپاهان بود.
یحیی گل‌محمدی برای بازپس‌گیری صدر جدول چشم به دیدار با پیکان دوخته و امیدوار به کسب سه امتیاز از این دیدار پرماجراست.
تیم فوتبال سپاهان در صورت پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر به صدر جدول باز خواهد گشت.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
به نظر می رسد جدال پرسپولیس – استقلال (پرسپولیس میزبان است) این بار یکی از حساس ترین دیدارهای دو تیم در سال های اخیر باشد.
فولاد خوزستان احتمالا با این ترکیب مقابل شاگردان ساپینتو قرار خواهد گرفت.
فینال لیگ از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طی آن پرسپوليس با یحیی گل‌محمدی به دنبال بازپس‌گیری صدر جدول از سپاهان خواهند بود.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
تیم‌های دهم و سیزدهم جدول رده‎بندی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که احتمال جابجایی رتبه آنها پس از بازی وجود دارد.
پنت هاوس معمولا امکاناتی مانند استخر اختصاصی، پارک کودکان، روف گاردن، سالن اجتماعات، نگهبان ۲۴ساعته، سینمای اختصاصی و ... دارد.
پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس که باعث سقوط این تیم به رده دهم سری آ شد، حالا احتمال کسر 15 امتیاز دیگر و سقوط این تیم به قعر جدول نیز قوت گرفته است.
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
پارس جنوبی جم می‌توانست با برتری مقابل شهرداری آستارا تا رده دوم جدول لیگ یک بالا بیاید اما در این بازی بیرون از خانه نتیجه ضعیفی کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
با مصدومیت میلاد سرلک و غیبت این بازیکن در جدال با مس رفسنجان، باید دید یحیی گل محمدی چه تدبیری برای تقویت خط میانی خود خواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
عالیشاه به دلیل مصدومیت احتمالا طی سه بازی آتی تیمش غایب خواهد بود.
آتش‌سوزی در مخازن سوخت احتمالا موجب بروز یک بحران جدی انرژی در کوبا خواهد شد و در حال حاضر دولت این کشور برای کنترل تقاضای برق، جدول زمانبندی خاموشی‌های روزانه را اعلام کرده است.
فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز
تیم ملی والیبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل صربستان صعود به مرحله پایانی لیگ ملت‌ها را به دست خود رقم زد و منتظر اما و اگر نماند. احتمال اینکه هلند جایگاه هفتمی کشورمان را تهدید کند بسیار کم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ