خداداد عزیزی معتقد است تغییراتی که کی‌روش در ترکیب اصلی ایجاد کرد، باعث عملکرد ضعیف تیم ملی برابر انگلیس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی دوستانه پرسپولیس با نفرات ذخیره دقایقی پیش به پایان رسید.
باشگاه ولورهمپتون از اتحادیه فوتبال خواست درباره دلیل مردود شدن یکی از گلهایش در جریان تساوی 2-2 مقابل لیورپول در آنفیلد توضیح بدهد.
تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه نخست بازی با ولز با نتیجه تساوی متوقف شد.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
بعد از پیروزی ایران برابر ولز حالا احتمالا ملی پوشان با یک تساوی در بازی آخر برابر آمریکا نیز شانس بالایی برای صعود خواهند داشت.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تساوی ایران با ولز در نیمه اول ؛ گل قلی‌زاده مردود شد
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز بعد از نجات تیمش از باخت در بازی دیشب مقابل آمریکا با گل تساوی که بیل در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند گفت، "بار دیگر همه چیز به گرت بیل ختم شد. "
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
گرت بیل بعد از تساوی 1-1 تیم ملی کشورش، ولز، مقابل آمریکا گفت صحبتهای رابرت پیج سرمربی ولز بین دو نیمه نقش مهمی در بازی خود تیمش در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی داشته است.
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولز گفت آمریکایی‌ها تا لحظه آخر جنگیدند و در یک بازی بسیار دشوار عملکرد خوبی داشتند.
با تساوی در دیدار بین تیم‌های ملی آمریکا و ولز، امید به اردوی ایران برای صعود از گروه B برگشت.
در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از گروه B در ورزشگاه الریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر ولز به تساوی رسید تا فرصت برای صعود تیم ملی ایران بیشتر از گذشته ایجاد شود.
گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، در دقیقه 82 دیدار این تیم مقابل آمریکا یک پنالتی گرفت و خودش آن را به گل تساوی ولزی‌ها تبدیل کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۷ امتیاز کسب می‌کند.
برنتفورد در روز نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی برابر ولوز رضایت داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ