بازیکنان انگلیس بعد از تساوی بدون گل مقابل آمریکا در حالی زمین چمن استادیوم البیت را ترک ‌کردند که از سوی هواداران انگلیسی هو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی مقدماتی یورو 2024 با نتیجه 7-0 از سد مقدونیه شمالی گذشت.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به سود شاگردان او در تیم ملی این کشور است.
جود بلینگام به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به احتمال زیاد تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
گرت ساوت‌گیت فهرست تیم ملی انگلیس برای شرکت در رقابتهای انتخابی یورو2024 را اعلام کرد. غیبت رحیم استرلینگ از مهم‌ترین حاشیه‌های این فهرست است.
تیم ملی انگلیس برنده جایزه بازی جوانمردانه جام جهانی 2022 قطر شد.
دو تیم انگلیس و ولز در دیداری از گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر انگلیسی‌ها به پایان رسید.
تیم ملی انگلیس درحالیکه حدود ده دقیقه به پایان بازی‌اش مقابل ولز باقی مانده با نتیجه 3-0 از حریف خود جلو افتاده و صعود و صدرنشینی‌‌اش را قطعی کرده است.
تیم ملی فوتبال انگلیس با کسب پیروزی برابر ولز و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
مارکوس رشفورد در دیدار انگلیس و ولز یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت ولی با درخشش دنی وارد، سنگربان ولز، موفق نشد دومین گل خود در این جام جهانی را به ثمر برساند.
هواداران انگلیسی در شروع دیدار امشب سه‌شیرها مقابل آمریکا از یکی از شعارهای هواداران آمریکایی حاضر در استادیوم اصلا راضی نبودند.
هافبک دفاعی انگلیس در دیدار برابر ایران پس از پیروزی پرگل تیمش مدعی شد هواداران این تیم در مورد توانایی آنها دچار اشتباه بودند.
نشریه قطری استاد الدوحه در گزارشی به مسابقه ایران و انگلیس پرداخت و این دیدار را چالشی برای سه‌ شیرها دانست.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
مدافع محبوب ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس یکی از گزینه‌های اصلی حضور برابر ایران است.
عکاس اختصاصی ورزش سه در دوحه با حضور در جلسه تمرینی انگلیس اخرین مراحل آمادگی سه‌شیرها برای رویارویی با ایران را منعکس کرد.
ترکیبی که هواداران انگلیس برای تیم ملی کشورشان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ انتخاب کرده‌اند جالب است و سنگربان آن پیکفورد نیست!
کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.
صحبت‌های گراهام پاتر، سرمربی چلسی، درباره پیشرفت در روند بهبود مصدومیت ریس جیمز امیدهای انگلیس را در آستانه جام جهانی افزایش داده است.
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، در صحبت‌های اخیر خود مطالبی مطرح کرد که به عنوان ابراز علاقه برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی انگلیس تفسیر شده است.
تیم ملی انگلیس بعد از تساوی برابر آلمان و انجام شش بازی بدون پیروزی در بدترین فرم ممکن راهی قطر خواهد شد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.
انگلیس با شکست 1-0 مقابل ایتالیا، به سطح دوم رقابت های لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.
فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای انجام 2 دیدار حساس از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا و آلمان اعلام شد.
مارکوس راشفورد که در یونایتد و تیم ملی انگلیس به حاشیه رانده شده بود در دوران اریک تن‌هاخ احیا شده و بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم خطرناک مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ