در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی در هفته دوم لیگ برتر مقابل وستهم 3-1 شکست خورد. آبی‌های لندن در هفته اول مقابل لیورپول به تساوی رسیده بودند.
مهمترین بازی هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی خانگی چلسی برابر لیورپول به پایان رسید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی با لحنی عصبانی مصاحبه کرد و گفت از نتیجه راضی است و همه دیدند که تیم او نیامده که برای سلامتی ورزش کند.
چلسی که در هفته اول لیگ برتر در خانه خود میزبان لیورپول بود به تساوی 1-1 رضایت داد.
چلسی پیش از پایان نیمه اول برابر لیورپول توسط اکسل دیساسی به گل تساوی رسید.
چلسی و دورتموند صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و به نتیجه تساوی رضایت دادند.
چلسی در هفته سی و ششم لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.
نیمه اول دیدار چلسی-رئال با وجود چندین موقعیت بسیار خوب با تساوی بدون گل به پایان رسید.
چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.
چلسی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف اورتون رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.
چلسی در زمین وستهم و در حالی که گل اول را زده بود، در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد و برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی در لیگ برتر بازماند.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
تساوی تماشایی لیورپول و چلسی در دوره افول
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
یورگن کلوپ در پایان تساوی 0-0 لیورپول مقابل چلسی گفت اینکه تیمش در این بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده است یک قدم کوچک رو به جلو به حساب می‌آید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی مقابل لیورپول از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت مودریک، خرید جدید چلسی، از همین بازی نشان داده چه بازیکن باکیفیتی است.
لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود به مصاف چلسی رفت ولی دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل بdsه پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
نبرد حساس چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس برای پنجمین مرتبه با تساوی خاتمه پیدا کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل برنتفورد از حریف چلسی به عنوان تیمی سرسخت یاد کرد و گفت تساوی نتیجه‌ای عادلانه بوده است.
چلسی در هفته دهم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف برنتفورد رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی ارزشمند برابر سالزبورگ رسید.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ