رئیس شبه‌جزیره کریمه ادعای کی‌یف درباره حضور متخصصان پهپادی ایران در جریان حمله اوکراین به این شبه‌جزیره را «داستان خیالی» توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
وزارت دفاع روسیه هم‌اکنون در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله پهپادی عصر امروز توسط اوکراین به تاسیساتی در خاک روسیه خنثی شد.
وزارت راه‌ و شهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است را تکذیب کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار تصاویری از تصرف ۱۱ پایگاه نظامیان اوکراین در لوهانسک خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله اوکراین به نفتکش روسی در تنگه «کرچ» را به شدت محکوم می‌کنیم.
اکنون برخی از دوستان ما همچون روسیه به همان چاله‌ای افتاده‌اند که چندی پیش چین به درون آن افتاد. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز دیروز در این رابطه گفت: به دوستان خودمان در روسیه عرض می‌کنم تکلیف ما با ادعا‌های غیرمستند و نخ‌نماشده اماراتی‌ها درخصوص جزایر ایرانی مشخص است، اما مواضع نامربوط علیه ایران در مسکو به نفع روابط فیمابین نیست. حمایت‌های ایران از مسکو مشروط است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به ادعاهای واهی غرب درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص تهدیدات هسته‌ای روسیه را رد کرد.
نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به ادعای تکراری سفیر واشنگتن در سازمان ملل از ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه اعلام کرد این ادعاها نادرست و اجرای تحقیق درباره آن ناعادلانه است.
سخنگوی کرملین می‌گوید که دلیل محدود کردن دسترسی به آمارهای اقتصادی روسیه، جنگ ترکیبی علیه مسکو بوده و ادعاها درباره ارائه اطلاعات تحریف‌شده به رئیس جمهور روسیه کذب است.
رئیس جمهور اوکراین با تکرار ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی، مدعی شد که مسکو با این حملات و بمباران هوایی قصد دارد کی‌یف را مجبور به «تسلیم شدن» کند.
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: برجام جایگزینی ندارد؛ غرب هم برای ادعاهای ضدایرانی خود پیرامون ارسال تسلیحات برای مسکو از سوی تهران، مدرکی ارائه نکرده است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد ادعاهای ژاپن در خصوص ارسال سلاح از پیونگ یانگ به مسکو پوچ است.
رئیس جمهور اوکراین در ادامه ادعاها درباره ارسال پهپاد از ایران به روسیه، علیه تهران و مسکو موضع‌گیری تندی کرد.
وزیر خارجه انگلیس باردیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس مبنی بر ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های «عالیرتبه» ایران خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه حمایت‌های این کشور از اغتشاشات ایران و همچنین با تکرار ادعاها درباره ارسال پهپاد از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران خبر داد.
کاخ ریاست جمهوری آمریکا امروز صرف نظر از جنگ افروزی های آشکار خود در اوکراین، ادعاهایی در ارتباط با جنگ میان مسکو و کی یف مطرح کرد.
وزیر خارجه روسیه از اقدام مسکو و تهران در پاسخ به ادعاهای واهی بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: هدف برخی رسانه‌ها و مقامات خارجی از طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران در جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش می‌کند، این است که علیه جمهوری اسلامی تنش‌زایی کنند.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ