وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار تصاویری از تصرف ۱۱ پایگاه نظامیان اوکراین در لوهانسک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
وزارت دفاع روسیه هم‌اکنون در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله پهپادی عصر امروز توسط اوکراین به تاسیساتی در خاک روسیه خنثی شد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله اوکراین به نفتکش روسی در تنگه «کرچ» را به شدت محکوم می‌کنیم.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ نظامی اوکراینی در محور زاپروژیا کشته شدند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه حملات پهپادی اوکراین به منطقه تجاری مسکو را به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به برج‌های نیویورک تشبیه کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
آق قلا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از آسفالت بیش از ۳۸ هزار متر مربع از معابر ۱۱ روستای شهرستان آق قلا خبر داد.
اهواز - مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:: ۱۱ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.
«سازمان فضایی فدرال روسیه» (Roscosmos) روز ۱۱ فوریه اعلام کرد که کنترل‌کنندگان ماموریت در مسکو متوجه کاهش فشار در فضاپیمای رباتیک «پراگرس ۸۲» (Progress ۸۲) شده‌اند.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
اکبر نیکزاد با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهرها و روستاها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست از آغاز عملیات نوسازی بیش از ۱۱ هزار واحد در بافت فرسوده خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند.
اهواز- استاندار خوزستان در خصوص وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می‌کنند.
دولت روسیه ۱۱ قلمرو فرامرزی انگلیس را از فهرست کشورهای «دوست» مسکو خارج کرد.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از منطقه ۱۱ تهران را بافت فرسوده تشکیل داده است و ما به دنبال ایجاد انگیزه برای ساخت مسکن در این نقاط هستیم.
مدیرعامل یک بانک دولتی از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مجموعاً ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.
بر اثر وقوع حریق گسترده در حومه مسکو، تا کنون ۱۱ تَن زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ