وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد ادعاهای ژاپن در خصوص ارسال سلاح از پیونگ یانگ به مسکو پوچ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که کره شمالی در جدیدترین آزمایش خود با حضور کیم جونگ اون چندین موشک بالستیک از نوع کروز شلیک کرد.
کره‌شمالی از ورود هوایپمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی این کشور خبر داد.
کره شمالی کارخانه تولید تانک‌های جنگی خود را بازسازی کرده است.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ادعا کرد: در صورت لزوم، کره‌شمالی و روسیه را تحریم می‌کنیم.
رهبر کره شمالی در جریان میزبانی از هیئت اعزامی چین به پیونگ‌یانگ به منظور حضور در مراسم «روز پیروزی»، گفت که کره شمالی همکاری با پکن را افزایش خواهد داد.
کره‌شمالی بعد از انصراف از دوره قبلی مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا، حالا دوباره به رقابتهای ملی فوتبال برگشته است.
کره جنوبی و ژاپن از پرتاب موشکی جدید کره شمالی خبر دادند.
ارتش کره شمالی در واکنش به تحرکات نظامی تنش‌زای میان کره جنوبی و آمریکا، بامداد شنبه چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد.
وزیر دفاع کره شمالی اعلام کرد: با استقرار زیردریایی اتمی آمریکا در سواحل کره جنوبی در آستانه استفاده از سلاح هسته ای قرار گرفته‌ایم.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این وزارتخانه به همراه وزارت دفاع این کشور، در حال بررسی اطلاعات مرتبط با ادعای سقوط موشک کره شمالی در منطقه ویژه اقتصادی مسکو هستند.
پیونگ‌یانگ در پاسخ به اقدامات تنش‌زای آمریکا و متحدانش در شبه‌جزیره کره، یک موشک بالستیک دوربرد را آزمایش کرد.
خواهر رهبر کره‌شمالی می‌گوید که این نوع درخواست‌های آنلاین (پتیشن) می‌تواند یک توطئه سیاسی از سوی دفتر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین باشد، ادعایی که خانم کیم در خصوص آن مدرکی ارائه نکرد.
وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد و سه نهاد را به ادعای تامین مالی برنامه تسلیحاتی کره شمالی در فهرست تحریم قرار داد.
رئیس جمهور کره جنوبی در سفر به ابوظبی با اتخاذ موضعی خصمانه ادعا کرد: دشمن و بزرگ ترین تهدید امارات ایران است! در حالی که دشمن ما کره شمالی است.
وزارت دفاع کره جنوبی امروز در بیانیه ای ادعا کرد که تلاش کره‌شمالی برای استفاده از سلاح هسته‌ای به سقوط «کیم جونگ اون» منتهی می‌شود.
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است. این موضع گیری را خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با استناد به بیانیه مقامات دولتی کره شمالی اعلام کرده است.
سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «مسئله صادرات تسلیحاتی کره شمالی به روسیه برای عملیات نظامی در اوکراین ممکن است توسط کارشناسان ناظر بر اجرای رژیم تحریم‌ها بررسی شود.»
کاخ سفیدمدعی ارسال مخفیانه سلاح از کره شمالی به روسیه است.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان برای مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان به مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
رسانه ها از ادعای سئول در خصوص مواجهه جنگنده‌ های کره شمالی و کره جنوبی در مرز میان دو کُره خبر می دهند.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعا کرد که کره شمالی در حال آماده شدن برای آزمایش سلاح هسته ای است.
روسیه از آمریکا و انگلیس خواست تا مدارک مستند درباره ادعای خرید تسلیحات از ایران و کره شمالی را رائه دهند.
این ادعاها درحالی بیان می‌شود که پیشتر مقامات آمریکایی ادعا کردند که ارتش روسیه در مرداد ماه پهپادهای ساخت ایران را برای استفاده در میدان نبرد در اوکراین تحویل گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ