سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
اسطوره باشگاه پرسپوليس مدعی است که مهاجم فصل گذشته این تیم با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیارد راهی سپاهان شده است.
رقم انتقال ببر برزیلی بارسا که از سال آینده به این باشگاه اضافه خواهد شد، ممکن است به 200 میلیون یورو نیز برسد.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد، منچستریونایتد مذاکرات برای انتقال قرضی نیمار از پاری سن ژرمن را آغاز کرده است.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
طبق ادعای دیایو اسپورت، بارسلونا با ژوائو کانسلو و مدیران سیتی در زمستان به توافق رسیده بود ولی در نهایت پپ گواردیولا مانع این انتقال شد.
بارسلونا با فلامینگو برزیل برای انتقال قرضی وسلی، مدافع راست 19 ساله، به توافق اولیه رسید.
بارسلونا قصد ندارد به راحتی ممفیس دیپای را به اتلتیکو واگذار کند و ژاوی تنها به یک شرط با این انتقال موافقت خواهد کرد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، پس از فسخ قرارداد قرضی با بشیکتاش راهی منچستریونایتد می‌شود.
در حالی که سردار آزمون تاکید کرده است در تیم بایر لورکوزن می‌ماند، یکی از رسانه‌های روسی مدعی شد مهاجم ایران از بایر جدا می‌شود.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اتهامات مبنی بر ادعای استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که این ادعا هیچ ربطی به همکاری برای احیای برجام ندارد.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
روزنامه مارکا می‌گوید بعد از فسخ دوطرفه قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه منچستریونایتد احتمال انتقال او به نیوکسل بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
محمد جواد ظریف خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
سفیر و نماینده دائم کشورمان گفت: ایران همواره گفته است که ادعا‌های بی اساس در مورد انتقال پهباد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کند.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
انتقال کیلور ناواس به ناپولی تنها به خاطر اختلاف 500 هزار یورویی باشگاه ایتالیایی با پی اس جی میسر نشد.
یک وب‌سایت پرتغالی نیز مدعی شد که کار انتقال محمد محبی به استقلال تمام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ