کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده باور دارد که این پول پس از ورود به قطر در حساب‌های محدود نگهداری خواهد شد و از آن صرفا می‌توان برای امور بشردوستانه مانند خرید دارو و مواد غذایی استفاده کرد. طرف آمریکایی معتقد است این توافق در حال حاضر تحت تحریم‌های آمریکا مجاز است. برخی در ایران ادعای ایالات متحده را رد کرده و می‌گویند که تهران کنترل کامل وجوه را در دست خواهد داشت.
بارسا ممکن است فرمین لوپز که دیشب نقش مهمی در شکست رئال داشت، را از دست بدهد و او را به بهترین پیشنهاد بفروشد.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
رئیس جمهور اوکراین، در سخنانی به بررسی اوضاع جاری روسیه پرداخت و مدعی شد که پوتین با از دست دادن زمام امور توانایی کنترل نیروهای خود را ندارد!
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
وبگاه شورای اروپا با انتشار بیانیه‌ای از اعمال هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه پنج فرد و دو نهاد ایرانی با ادعای دست داشتن در «نقض حقوق بشر» خبر داد.
امیر علی‌اکبری ادعای مازیار الهامی را با وجود داشتن سند رد کرد و مدعی شد که به او دست هم نزده است!
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون، می‌گوید تصمیم‌گیری درباره اخراج فرانک لمپارد برعهده او نیست.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
بلژیک پرستاره و کهکشانی که ادعای رسیدن به فینال را داشت  برای اولین بار از سال ۱۹۹۸ حضور در مرحله حذفی را از دست داد.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی، در صفحه توییترش نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ