وزیر خارجه انگلیس باردیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس مبنی بر ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های «عالیرتبه» ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع انگلیس اذعان کرد که این کشور به لطف جنگ اوکراین، موفق شده است تا نیروهای مسلح خود را بهبود ببخشد!
طبق گزارش مقامات، روز چهارشنبه، یک فرد مهاجم با چاقو به بیمارستان مرکزی میدلسکس در شمال لندن حمله کرد و دو نفر مورد ضربات چاقو قرار گرفتند.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که بدون‌ شک «عروسک‌گردان‌»های اوکراین در لندن و واشنگتن درباره ثبات ذهنی مقامات ارشد کی‌یف نگران شده‌اند.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
سفارت چین در لندن، سفر نخست‌وزیر انگلیس به تایوان و دیدار با مقامات ارشد این جزیره را به‌شدت محکوم کرد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
وزارت خارجه انگلیس در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه در امور داخلی تهران، از اعمال تحریم‌های جدید علیه چهار مقام ایرانی خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که لندن قصد دارد تا با تامین سلاح‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، اوکراین را به «زمین سوخته» بدل کند.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد که احتمال دارد روسیه از تاکتیک جدیدی در گردآوری اطلاعات دفاع هوایی اوکراین استفاده کند.
منافقین دیوارهای سفارت ایران در لندن را شعارباران کردند و پلیس لندن و مقامات وزارت خارجه این کشور هم کار خاصی برای حفاظت از سفارت ایران نکردند. همین اتفاق کافی بود تا موجی از اقدام متقابل در تهران شکل بگیرد و حالا دیوارهای سفارت انگلیس مملو از شعارنویسی است. شعارهایی که شاید توجیه سیاسی داشته باشد اما برای خیلی از مردم دیدن این صحنه‌ها خوشایند نیست و کسی هم آن را تایید نمی‌کند.
دولت لندن گزارش نشریه انگلیسی درباره ارسال بالگردهای «آپاچی» به اوکراین را تکذیب کرد.
«ناصر القرنی» فرزند عوض القرنی که اخیرا به عنوان مخالف رژیم آل سعود کشور را ترک کرده و در لندن اقامت گزیده، اسنادی را در اختیار این روزنامه قرار داده است که نشان می‌دهد مقامات سعودی پدرش را به اعدام محکوم کرده‌اند.
اقتصاددانان برجسته انگلیس می‌گویند که این کشور در سال ۲۰۲۳ «وخیم‌ترین» رکود را در بین کشورهای جی۷ تجربه خواهد کرد.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفت: ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.
وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه در صدد محاصره شهر «باخموت» در «دونتسک» است.
رسانه‌های لندن‌نشین در حالی مردم ایران را به کُشتار و جنگ داخلی دعوت می‌کنند که مقامات انگلستان علنا دستور سرکوب و برخورد تجمعات را صادر کرده و معترضان خیابانی را از قدرت قانون می‌ترسانند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لندن به جای طرح اتهامات تکراری در مورد نقش ایران در منطقه، از مشارکت در جنایت علیه بشریت به واسطه فروش تسلیحات مرگبار به برخی مشتریان منطقه دست بردارد.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد کشورش برگزاری همه پرسی در مناطقی از دونباس برای پیوستن به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
کمیته حمل و نقل لندن امروز جمعه از تعطیلی اکثر خطوط مترو در اثر ازسرگیری اعتصاب های کارگری خبر داد و به شهروندان توصیه کرد که مترو استفاده نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ