رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، گفت: این نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد و معتقدیم اعتراضات باید شنیده شود و این شنیدن هم نباید صوری باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
این اردوگاه نظامی قرار است در ۲۰۰ کیلومتری مرز با اوکراین مستقر شود و ظرفیت ۸ هزار سرباز را دارد.
اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و متوسطه نظری و فرهنگ استان را اعلام کرد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مردم ما در این ۴۳ سال با همه توطئه‌ها، نفوذها و نفوذی‌ها و سختی‌ها مقابله کردند و مردانه ایستادند چراکه هدف دارند.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ در روزهای آتی خبرداد.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
مهاجرانی در توئیتی نوشت: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد!
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
تحلیلگران نظامی، می‌گویند کی‌یف برای پیروزی قاطعانه به سیستم‌های تسلیحاتی دیگری نیاز دارد. در حالی که روسیه برای یک جنگ طولانی آماده می‌شود، معلوم نیست آیا ظرفیت تولید صنایع دفاعی غرب می‌تواند سطح تولید را بالا نگه دارد یا خیر.
ماکرون گفته است که اروپا باید از جنگ یک سال گذشته در اوکراین درس بگیرد. براساس بیانیه دفتر مکرون، از درس‌های جنگ اوکراین برای فرانسه این است که ارتش این کشور باید واکنش‌پذیرتر شود، ظرفیت اعزام سریع پیدا کند، تجهیزاتی با عملکرد بهتر داشته‌باشد و لجستیک و مهمات ارتش تقویت شود.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که تلاش و تقلای کاخ سفید برای تداوم حمایت مالی و نظامی از اوکراین، مشکلات جدی را برای واشنگتن در حوزه نفوذ در آسیا ایجاد خواهد کرد.
اگر آقای هاشمی بود، با گروه‌های کف خیابان و خانواده‌های آسیب‌دیده از وقایع اخیر ملاقات و گفتگو می‌کرد و ضمن دلجویی از آن‌ها نظراتشان را می‌شنید و انعکاس می‌داد. اگر آقای هاشمی بود، از ظرفیت مجمع تشخیص مصلحت نظام، که در این قضایا، گرفتار بی‌عملی شد، به شیوه‌ای موثر بهره می‌برد.
اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده نظام مند از ظرفیت آموزش و پرورش ضروری است.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم درخصوص برنامه مسئولان پس از پایان اعتراضات، گفت: ممکن است ما غفلت‌ها و نقص‌هایی داشته باشیم یا بر ما تحمیل شده باشد، این‌ها هیچکدام قابل انکار نیست. اما از سوی دیگر گفتمان انقلاب، نظام و قانون اساسی ما به نام سازمان جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار زیادی برای ترمیم و اصلاح دارد. به نظر من ما باید چنین نگاهی به اعتراضات داشته باشیم.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده جدی در رأس و بدنه دولت مردمی برای بهره‌گیری از ظرفیت عظیم نخبگان در نظام حکمرانی کشور وجود دارد.
محسن هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با «اعتماد» ضمن اشاره به اصول 27 و 57 قانون اساسی برای اعتراض و همه‌پرسی زمینه‌های تحقق این اصول را بررسی می‌کند و با بیان اینکه پیش از این دو بار همه‌پرسی در خصوص قانون اساسی در خصوص موضوعات بنیادین کشور صورت گرفته است، گفت: اگر نقاط افتراق جدی وجود داشته باشد که این نقاط باعث شود تا اسلامیت و جمهوریت نظام دچار مشکل شود، از این ظرفیت می‌توان برای حل مشکلات استفاده کرد.
در راستای تشکیل میز‌های مطالعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف حمایت از نظام حکمرانی در نگاه به مسائل کنونی و آینده کشور و تشکیل گروه‌های مسأله‌محور و رصد این مسائل با استفاده از ظرفیت علمی اساتید علمی دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی در محل این سازمان برگزار شد.
رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تخصص جراحی قلب در سال‌جاری ۱۸ نفر ظرفیت داشت، اما هیچ‌کس متقاضی نشد. در کل کشور هم فقط ۲ فارغ‌التحصیل جراحی اطفال داریم نتیجه این کار این است که در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رویکرد جدی دولت سیزدهم توسعه و محرومیت زدایی با اتکاء به توان و ظرفیت مردم است و جهاد سازندگی باید به جریانی امید آفرین و نمادی برای کارآمدی نظام تبدیل شود.
به دنبال تعدد سوال‌های مشترک بسیاری از مردم مبنی بر اینکه با توجه به شرایط فعلی بازار سکه و طلا و تغییرات بازار ارز و قیمت طلای جهانی آیا سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا اقدامی درست است یا خیر؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن منع سرمایه‌گذاران به حضور در بازار طلای آب شده، ورود به بازار سکه و مصنوعات طلا را ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری دانست.
آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: سازمانهاي بین المللي مي توانند و بايد یك ظرفيت برای نظام باشند به شرط آنكه نمايندگان ما چنين باور و اعتقادي داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ