در راستای تشکیل میز‌های مطالعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف حمایت از نظام حکمرانی در نگاه به مسائل کنونی و آینده کشور و تشکیل گروه‌های مسأله‌محور و رصد این مسائل با استفاده از ظرفیت علمی اساتید علمی دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی در محل این سازمان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دیپلمات‌ها و سفرای کهنه‌کار کشور، ساختار مشورتی مستقلی ایجاد کند که راهکار‌های بهتری برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی ارائه دهند. به اعتقاد من، شخص رئیس‌جمهور کشورمان نیازمند چنین کانون مشورتی و پشتوانه فکری است و اگر بتواند از ذخیره بزرگ تجارت پیشکسوتان سیاست خارجی به خصوص سفرای بازنشسته استفاده کند، به‌ویژه در شرایط خطیر فعلی، می‌توانست خیلی بهتر از این سیاست خارجی کشور را فعال کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.
رسانه‌های عبری به ائتلاف‌های جدیدی که در خاورمیانه با هدف ایجاد مرحله جدیدی در ساختار قدرت شکل گرفته است اشاره کرده و در ارتباط با آن ابراز نگرانی کردند.
دانشمندان توانستند ساختار صورت این مرد را با استفاده از بقایای اسکلت وی که در سال ۱۹۸۰ از سایت نزله خاطر ۲ به دست آمد، ایجاد کنند.
دانشمندان توانستند ساختار صورت این مرد را با استفاده از بقایای اسکلت وی که در سال 1980 از سایت نزله خاطر 2 به دست آمد، ایجاد کنند.
این رنگ با الهام از بال‌های پروانه، بدون استفاده از رنگدانه و از طریق آرایش نانوذرات به صورت ساختاری ایجاد می‌شود و محققان آن را «رنگ پلاسمونیک» (plasmonic paint) می‌نامند.
برای پی‌بردن به عظمت کار ساختن مدلی سه بعدی از این لانه زیرزمینی لازم است و برای این کار آلومینیوم مذاب را درون لانه متروکه مورچه‌های آتشین ریخته‌اند و نتیجه‌اش به زیبایی پیچیدگی کار مورچه‌ها و هنرشان در ایجاد یک ساختار پیچیده را به نمایش می‌گذارد.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
گرچه خوراکی‌های سرخ‌شده طعم دلچسبی دارند، اما طی این فرایند پخت، ترکیباتی در آنها تولید می‌شوند که برای سلامت بدن مضر هستند. همچنین حرارت بالا در ساختار مولکول‌های چربی نیز تغییر ایجاد می‌کند که با بروز عوارضی همراه است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایجاد مدیریت واحد ریسک و راه‌اندازی ساختار پدافند غیر عامل در ساختار مدیریت بحران به عنوان بخشی از این اقدامات خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از ایجاد ساختار جدید واحدهای اجرایی بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی در دوره تحول‌آفرینی سازمان خبر داد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما کمبود ساختار نیست و بنابراین نیازی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی نیست.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: یکی از کارهای این مرکز این است که زمینه شکل‌گیری زیست بوم اندیشکده ای در کشور را فراهم کند و ما درصدد انجام آن هستیم.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: تنظیم بازار به واسطه تغییر ساختار دولت و ایجاد وزارت بازرگانی قطعاً راهکار درستی برای حل مشکل تنظیم بازار نیست.
به دنبال تعدد سوال‌های مشترک بسیاری از مردم مبنی بر اینکه با توجه به شرایط فعلی بازار سکه و طلا و تغییرات بازار ارز و قیمت طلای جهانی آیا سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا اقدامی درست است یا خیر؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن منع سرمایه‌گذاران به حضور در بازار طلای آب شده، ورود به بازار سکه و مصنوعات طلا را ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری دانست.
خوشدست با اشاره به اینکه «خط باریک قرمز» با اکران در سینماهای «هنروتجربه» توانست به اهداف خود دست پیدا کند، مطرح کرد: اکران این فیلم در «هنروتجربه» و ساختار این موسسه باعث شد که این فیلم حرف خود را به گوش مسئولان برساند و فضای فرهنگی که قصد ایجاد آن را داشت، ایجاد کند. همچنین یکی از شاکیان پرونده بازیگر این فیلم، با دیدن «خط باریک قرمز» باعث شد رضایت بدهد و بازیگر من آزاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ