اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و متوسطه نظری و فرهنگ استان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می‌شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.
جزئیات تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون‌های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.
آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری مردادماه امسال برگزار خواهد شد تا ۲۲ هزار و ۱۴۸ هنرآموز و دبیر جذب شوند.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شرایط شرکت در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان سال تحصیلی ٠٣-١٤٠٢ را اعلام کرد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
ستاری‌فرد،معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گفت:دانش آموختگان علوم پایه، در ۶۰ رشته، طلاب حوزه علمیه، معلمان مدارس غیردولتی و نهضت سوادآموزی، مربیان مهدهای کودک در این آزمون شرکت کنند.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تلاش برای تامین اعتبار جهت استخدام بیشتر فرزندان شهدا و جانبازان پس از شرکت در آزمون خبر داد و گفت:۳ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بنیاد هستند.
نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمرات خام بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت:داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.
غیبت سردار آزمون در بازی تمرینی تیم ملی با تونس ،چهار روز مانده به اولین مسابقه جام جهانی همه را نگران کرده است.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌های با آزمون و بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.
داوطلبان باید توجه کنند، سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و ریاضی‌-فیزیک به میزان ۴۰ درصد قطعی در آزمون سراسری ۱۴۰۲ است.
توضیحات زنگنه سخنگوی کمیسیون جهش تولید ملی مجلس شورای مجلس را در خصوص استفساریه مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون وکلا را مشاهده می‌کنید.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ