یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که تلاش و تقلای کاخ سفید برای تداوم حمایت مالی و نظامی از اوکراین، مشکلات جدی را برای واشنگتن در حوزه نفوذ در آسیا ایجاد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی «زلنسکی» امروز در سخنانی ادعا کرد که سوئد وعده کمک ۵۰۰ میلیون یورویی بازسازی اوکراین را به کی‌یف داده است!
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که مجموع کمک‌های غرب به رژیم کی‌یف از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، حالا از ۱۶۰ میلیارد دلار تجاوز کرده است.
روسیه از افزایش تحرکات کی‌یف برای جذب مزدور از آمریکا و کانادا آن هم با کمک سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای تصریح کرد: حمله صبح امروز با هواپیماهای بدون سرنشین به‌مسکو بدون کمک ایالات متحده و ناتو به کی‌یف امکان‌پذیر نبود.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید، اذعان پنتاگون به «خطای فاحش حسابرسی» در تخصیص‌ کمک نظامی آمریکا به اوکراین را توجیه کرد!
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که آمریکا بدون تشدید تنش، برای اوکراین سلاح فراهم می‌کند.
مقامات آمریکایی که پولیتیکو با آنها مصاحبه کرده، یادآور شده‌اند که جنگ برای مدتی طولانی «داغ» خواهند ماند و دولت آمریکا تمایل دارد تا همچنان به ارسال سلاح و کمک به اوکراین ادامه دهد تا بلکه نیروهای روسیه تا جایی که می‌شود از قلمرو اوکراین خارج شوند.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
مدیرعامل شرکت توییتر مدعی شد که در جریان جنگ جاری بین روسیه و اوکراین ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کرده است.
اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور خواستار پایان کمک نظامی به اوکراین شدند.
نیوزویک با استناد به اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که به دست این نشریه رسیده است، با اعلام خبر «زمان آغاز ضدحمله کی‌یف» گزارش داد: توانایی کمک به اوکراین در ۱۰ کشور اروپایی کاهش یافته است.
آمریکا قصد دارد تا در ماه سپتامبر ۴.۹ میلیارد دلار دیگر به اوکراین کمک مالی کند.
نخست وزیر لهستان امروز در سخنانی اعلام کرد: اگر آلمان به اوکراین تانک های «لئوپارد» ندهد، با ائتلافی جایگزین به کی‌یف کمک می‌کنیم.
مجموع کمک نظامی غرب به اوکراین از آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور در اوایل فوریه ۲۰۲۲، تقریبا با بودجه دفاعی روسیه برابر و همچنین سه‌برابر بودجه کی‌یف بوده است!
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید که کمک غرب به اوکراین، یک برنامه پولشویی عملیاتی و کاربردی است.
وزیر خارجه انگلیس از تصویب بسته جدید کمک به اوکراین شامل چندین دستگاه آمبولانس، خبر داد.
نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید که اگر حزب متبوعش در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده کنگره پیروز شود، «یک سِنت دیگر هم نصیب اوکراین نخواهد شد.»
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آلمانی‌ها خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک دولت این کشور برای پایان جنگ اوکراین بوده و بر این باورند که برلین دیگر نباید به کی‌یف کمک کند.
یک مقام ارشد اوکراینی، تأخیر در ارسال کمک اقتصادی اتحادیه اروپا به کی‌یف را «غیرقابل پذیرش» خواند.
رئیس جمهور آمریکا با هدف فعال نگه داشتن جریان ارسال کمک نظامی و مالی به کی‌یف، لایحه‌ای را برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت این کشور تصویب کرد.
رسانه ها از ورود نخست وزیر موقت انگلیس به کی یف در سفری از پیش اعلام نشده خبر می دهند.
واشنگتن در ادامه حمایت‌های خود از اوکراین و شعله‌ور کردن آتش جنگ در این کشور، مبلغ ۴.۵میلیارد دلار به کی‌یف کمک مالی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ