رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: محور امتحانات کتاب درسی تعریف شده است و سوالات تستی نیست که دانش‌آموز باید مهارت تست‌زنی و مدیریت زمان و نکته‌های خاص توجه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های سود بیشتر و زیان کمتر در معامله سرخطی زدن است؛ یعنی معامله‌گر با استفاده از سرخطی سفارش خود را سریع تر از بقیه و نفر اول ثبت می‌کند در نهایت معامله سودآور خواهد شد. الهه نعمتی کارشناس بازار سرمایه شرایط سرخطی زدن را برای نبض بورس تشریح کرده است. این کارشناس بازار سرمایه یکی از حرفه ای ترین نفرات در سرخطی زدن می باشد.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست کمیسیون برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دخیل در کنترل حوادث جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، گفت: تلفات جاده‌ای در سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.
قالیباف با ابراز تأسف از اینکه نوع نظارت در برخی دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود، تصریح کرد: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده و لذا می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود تا مشکلات کشور زودتر برطرف شود البته که این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.
سرمربی تیم ملی در روز قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا نظرات خود را در گفت‌وگویی کوتاه تشریح کرد.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
وزیر میراث‌فرهنگی تصریح کرد: درباره ثبت ملی بافت های تاریخی از جمله شیراز تابع فرایند کارشناسی هستیم و همکاران در حوزه کارشناسی تمام موارد مشابه را بررسی و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی کالاها مشمول طرح کاهش قیمت محصولات غذایی را تشریح کرد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مقدار تولید و صادرات سبد متنوع تولید محصولات جانبی این مجموعه را تشریح کرد.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
معاونت نظارت بازار فرابورس ایران طی اطلاعیه‌ای دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس ایران را تشریح کرد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هر شهر آلوده کشور باید برنامه خاص خود را برای حل مشکل آلودگی هوا داشته باشد، تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این امر با محیط زیست است و وزارت کشور هم به این سازمان کمک می‌کند، بازگشت به روستا‌ها یک شعار مهم است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را برعهده دارد، به تشریح اولویت‌های این سازمان پرداخت.
ابراهیم رئیسی چهارشنبه ساعت ۱۸ به وقت ایران در دومین روز از هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و نظرات و دیدگاه‌های ملت ایران را برای جهانیان تشریح می‌کند.
معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، به تشریح خدمات بیمه ای تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه اقلام وسایل کمک پزشکی به بیمه شدگان پرداخت.
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به تشریح چگونگی اجرای عملیات فرهنگی در شهر تهران پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ