مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
مسئله تأثیر و نقش تعیین‌کننده توسعه هوش مصنوعی مولد بر نتیجه انتخابات در سراسر جهان به چالشی اساسی برای دولت‌مردان و تنظیم‌گران بدل شده است.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمی‌رود تا پایان سال جاری دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
خرما با نرخ تنظیم بازاری از امروز در سراسر کشور توزیع می شود.
وزیر جهاد کشاورزی از عرضه مستقیم کالاهای اساسی تنظیم بازاری و میوه شب عید در نمایشگاه محصولات کشاورزی در سراسر کشور خبر داد.
مبلغ اعتبار کالابرگ الکترونیک، به میزان یارانه دریافتی خانوار می‌باشد و اعتبار به حساب بانکی واریز نمی شود. این اعتبار روی کدملی شارژ می‌شود و با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار است، قابلیت خرید وجود دارد.
طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور اجرا شد؛ در این طرح ۳۴ قلم کالا که جز کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می شود.
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با تأکید بر طرح از فجر تا فطر گفت: تخفیف های ویژه‌ای برای عرضه کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.
فعالیت اقتصادی امین‌الضرب‌ها تقریبا سراسر عرصه کشور را در برداشت و او نمایندگانی در اغلب شهر‌های مهم تجاری داشته است. حتی نمایندگانی در خارج از کشور و در اروپا به خدمت دستگاه عظیم امین‌الضرب درآمده بودند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
قاچاق انسان از جمله قاچاق جنسی و کودک در سالیان اخیر در سراسر جهان افزایش یافته است. در ایالات متحده در حال حاضر این عرصه سریع‌ترین فعالیت جنایی سازمان یافته در حال رشد است.
​بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١۵٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.
​بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١٥٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ