سرمربی تیم ملی در روز قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا نظرات خود را در گفت‌وگویی کوتاه تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شوخی جالبی با سرخیو راموس که پیش از این در رئال مادرید با او هم‌بازی بود کرده است.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، معتقد است که پیوستن مویزس کایسدو به چلسی برای لیورپول خجالت‌آور است.
امین اسماعیل نژاد در مورد اتفاقات و نتایج اخیر تیم ملی واکنش نشان داد.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
یک فعال حقوقی آمریکایی در امور بشردوستانه در توئیتی معنادار با طعنه به سیاست‌های جنگ‌طلبانه کاخ سفید در اوکراین فاش کرد که دولت بایدن به دنبال تکرار سناریوی افغانستان در اوکراین است.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از حقایق تلخی که نیاز به شفاف‌سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گاز‌های سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است.
منزل مسکونی گلر ایرانی پونفرادینا طعمه حریق و غیرقابل سکونت شد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب تمجید ویژه ای از امیر غفور انجام داد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بر شمردن دلایل ناکامی این تیم در ۱۲ هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: چند بازیکن را در نیم فصل کنار می‌گذاریم و در حال مذاکره با نفرات جدید هستیم.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در مصاحبه خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ به طعنه اخیر ژوزه مورینیو به بلوگرانا پاسخ داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در مصاحبه خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ به طعنه اخیر ژوزه مورینیو به بلوگرانا پاسخ داد.
یک انبار در نزدیکی شهر لس آنجلس در آمریکا طعمه حریق گسترده ای شد و چندین خودرو آتش نشانی و چندین آتش نشان در امر اطفای حریق مشارکت کردند.
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ