سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
شرکت کنندگان در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تاکید کردند که سوئد و دانمارک با اعطای مجوز به عاملان هتک حرمت قرآن کریم، قطعنامه شورای امنیت درباره صلح و امنیت جهانی را نقض می‌کنند.
مهدی تاج مجوز حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را به مدیران اعطا کرد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم داوطلبانه سوریه در خصوص اعطای مجوز ۶ ماهه استفاده سازمان ملل از گذرگاه باب الهوی، جهت اقدامات انسان‌دوستانه، استقبال کرد.
تعدادی از شیوخ عشایر استان الانبار با محکوم کردن اقدام دولت اردن مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام، هشدار دادند.
سمنان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به الزام دستگاه‌ها به تسریع در صدور مجوزها و استعلام‌های سرمایه‌گذاری، گفت: اعطای هرگونه مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور رصد می‌شود.
باتوجه به دریافت مجوز حرفه‌ای تراکتور و عدم اعطای لایسنس به باشگاه هوادار، حالا سرخپوشان تبریزی به صورت قطعی در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.
اعطای مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به محل اختلاف بین مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
در شرایطی هستیم که نیاز داریم حوزه‌ی دانش بنیانی کشور را به صورت حداکثری گسترش دهیم و اجازه دهیم هر کسی که می‌تواند کوچکترین اقدامی برای رشد اقتصاد کشور انجام دهد، مجوز دانش بنیانی دریافت کند. باید تمام بستر‌ها را به صورت حداکثری فراهم کنیم تا هر شرکتی که امکانش را دارد، بتواند وارد حوزه‌ی دانش بنیانی شود.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت مکلف شد به برخی از جانبازان بالای ۵۰ درصد مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی دهد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت ادعای برخی در فضای مجازی مبنی بر اعطای مجوز انحصاری واردات خودرو به ۶ شرکت را تکذیب کرد.
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای اف سی، فیفا نیز با ارسال نامه ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
پس از اعطای مجوز به یک فرد تندرو برای سوزاندن قرآن با حمایت نیروهای پلیس این کشور، مردم خشمگین ترکیه پرچم سوئد را در مقابل سفارت این کشور در آنکارا یه آتش کشیدند.
در حالیکه مسئولان وزارت صمت از پاسخ به چرایی اعطای مجوز فروش کالای ایرانی با لوگوی شرکت‌های خارجی طفره می‌روند، با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این تخلفات مشخص می‌شود!
مدیر مسئول روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با محکوم کردن اقدام «بایدن» در اعطای مصونیت قضایی به «بن سلمان» تصریح کرد که رییس جمهور کشورش به ولیعهد عربستان مجوز قتل داده است.
به گفته رئیس سازمان بورس امروز اعضای شورای عالی بورس با اعطای مجوز راه اندازی اصولی بورس بین الملل موافقت کردند.
طرحی را که ۲۲ تیر در مجلس اعلام وصول شد ۶۹ نماینده امضا کرده‌اند و نظرشان این است که «با توجه به مرجعیت دینی حوزه‌های علمیه و ضرورت استقلال آن، لازم است با اضافه شدن یک تبصره به ماده یک قانون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی، به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار بگیرد». واکنش گسترده انجمن‌های علمی
دیوان عدالت اداری با رد مجدد شکایت علیه اینماد، رأی به قانونی بودن اینماد و دستورالعمل اعطای اینماد و نظارت بر فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی داده است.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت:با توجه به افزایش سطح علمی و ارتقای توانمندی‌های مرکز تحقیقات، مجوز مرجعیت استعلام اختراع از سوی سازمان ثبت اسناد به پزشکی قانونی اعطا شد.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
درحالی طرح یاد شده به امضای ۶۹ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و نیز انجمن روانشناسی ایران به منظور باز پس گرفتن این طرح به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه زده‌اند.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ