معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، به تشریح خدمات بیمه ای تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه اقلام وسایل کمک پزشکی به بیمه شدگان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
شاخص کل تا به این لحظه با اصلاح نزدیک به ۵ هزار واحدی مواجه شده است اما حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
مادامی که وضعیت ناهمگون گفتمانی حاکم است نمی‌توان انتظار داشت اصلاح‌طلبان در پیش از بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برنامه‌های مدون سیاستی خود را تدوین و با اتکاء بر آن به‌دنبال کسب اکثریت بروند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از استان های همجوار سند ۲۰۰ هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد لازم است فصل بیستم لایحه برنامه هفتم توسعه با موضوع «ارتقا نظام علمی، فناوری و پژوهشی» اصلاح و بازنگری شود.
شاخص کل بورس با اصلاح ۱۳۹۹۲ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار واحد رسیده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مبلغ تسهیلات دریافتی توسط کارکنان بانک‌ها افزایش یافته است و مجلس به دنبال اصلاح قواعد اعطای تسهیلات به کارکنان بانک‌ها است.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با اصلاح مواجه شده است.
هوش مصنوعی در کار طراحی مبلمان هم وارد شده و اصلا بعید نیست در آینده زبان طراحی مبل کاملا متحول شود.
سخنگوی دولت گفت: جلسات اخیر دولت با اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و اصلاحیه آن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
نماینده مردم خمین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم بازنگری تعرفه‌های بندری در شورای عالی ترابری کشور به منظور جلوگیری کاهش سرمایه گذاری در بنادر تاکید کرد.
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: این که تخلف انجام شود و در ازای آن پول داده شود اصلاً صحیح نیست و درآمدهای حاصل نشان می‌دهد که مبالغ اخذ شده برای این جرایم بسیار بالا بوده است.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
عباس عبدی نوشت: دولت رئیسی به زمین سفت خورد و خوش‌خیالانه ارز ۴۲۰۰ را برداشت، ولی چه برداشتنی؟ این برداشتن ارز نبود، بلکه همان ارز ۴۲۰۰ بود فقط مبلغ آن تغییر کرد. این اصلاح اقتصادی نبود، فقط یک تغییر قیمت ساده برای تامین کسری بودجه بوذ.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو ۳ پیامد شامل تعارض منافع، عدم امکان جایگزینی فرسوده ها به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی بجای ارائه گواهی اسقاط و احتمال انحراف در منابع جمع شده را در پی دارد.
عامل گروگانگیری گفت: خیلی وقت بود که چنین نقشه‌ای در سر داشتم، اما یک ماه قبل از طریق صفحه اینستاگرامی یک کلت کمری و ۱۰۰ تیر جنگی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان خریدم. من می‌خواستم جامعه را اصلاح کنم و برای این نقشه نیاز به اسلحه داشتم.
سهیلی با ادعای راه‌اندازی یک قرارگاه جهادی در غرب کشور اقدام به ارتباط‌گیری با شخصیت‌های مسئول در کشور کرد و با کسب اعتبار از این ناحیه وجوهی از نهادهای عمومی و جمعی از افراد و خیرین کرد. اما در ادامه انتشار گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده مهرشاد سهیلی و اطرافیان او از مبالغ جمع‌آوری شده، پای دستگاه قضائی و ضابطان آن را به میان کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ