یکی از راه‌های سود بیشتر و زیان کمتر در معامله سرخطی زدن است؛ یعنی معامله‌گر با استفاده از سرخطی سفارش خود را سریع تر از بقیه و نفر اول ثبت می‌کند در نهایت معامله سودآور خواهد شد. الهه نعمتی کارشناس بازار سرمایه شرایط سرخطی زدن را برای نبض بورس تشریح کرده است. این کارشناس بازار سرمایه یکی از حرفه ای ترین نفرات در سرخطی زدن می باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخی رومرو، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که حاضر است به عنوان دروازه‌بان چهارم به تیم ملی کشورش برگردد.
سرخی روبرتو، مدافع باتجربه بارسلونا، در گفت و گوی اخیر خود از اشتیاق بالای نیمار برای بازگشت به این تیم خبر داد.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، تاکید کرد که موفقیت در چمیپونزلیگ جزو اولویت های این تیم در فصل جدید است.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، جدایی عثمان دمبله را غیرمنتظره و شرم آور می داند.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
با وجود تمرکز روزنامه های پرتغال روی قهرمانی بنفیکا، اما مهدی طارمی با کسب عنوان آقای گلی، صفحات زیادی از جراید این کشور را به خود اختصاص داد.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. سرخطی های فردا کدامند؟
سرخی روبرتو به دلیل مصدومیت همسترینگ، 6 هفته دور از میادین خواهد ماند که به منزله از دست رفتن فصل برای او خواهد بود.
سرخی روبرتو در واپسین ثانیه‌های نیمه اول ال‌کلاسیکو گل تساوی بارسا را به رئال زد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد.
شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد سرخی روبرتو داد اما بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده، جالب توجه است.
سرخی روبرتو اهمیت فتح سوپرجام اسپانیا برای بارسا را زیاد توصیف کرد و گفت که می خواهند به خاطر ژاوی جام را بالای سر ببرند.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، با انتقاد از ماتئو لاهوز داور دیدار امشب این تیم مقابل اسپانیول گفت او با کارتهای متعدد باعث کاهش کیفت بازی شده است.
سرخی روبرتو از گفتگوی متنی یک طرفه خود با لیونل مسی پرده برداشت.
نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
بارسا ممکن است تابستان آينده کل گروه کاپيتان ها را از دست بدهد .
سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام، با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او پیش از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.
بارسلونا در بازی خانگی مقابل وایادولید به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی و گلزنی پدری و سرخی روبرتو موفق شد حریف را با پیروزی ۴-۰ از پیش رو بردارد.
بارسلونا در بازی خانگی مقابل وایادولید به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی و گلزنی پدری و سرخی روبرتو موفق شد حریف را با پیروزی 4-0 از پیش رو بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ