«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
کرمان- بهادری جهرمی، سخنگوی هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند
نشست خبری سخنگوی دولت با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱، با حضور در مجتمع شهدای سلامت در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه علوم پزشکی و نشست پرسش و پاسخ سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کرد. / خبرگزاری دانشجو
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱، با حضور در مجتمع شهدای سلامت در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه علوم پزشکی و نشست پرسش و پاسخ سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کرد. / خبرگزاری دانشجو
سخنگوی دولت حضور در مدرسه و انجام بازی گروهی با دانش آموزان را تایید این مطلب دانست که موفقیت‌های جمعی مثل پیشرفت ایران در گروی انتخاب هدف مشترک و تلاش و همکاری جمعی است.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
نشست خبری سخنگوی دولت دقایقی پیش با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
شیراز-سخنگوی دولت گفت: وظیفه دولت حمایت از بازماندگان و حفظ حقوق امثال آرتین ها است و حضور مردم بیانگر هم مسیری دولت و مردم است.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، دوشنبه ۲ آبان برای سخنرانی و گفت‌وگو با دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر حضور یافت. در حاشیه این مراسم تعدادی دانشجو در صحبت‌های سخنگوی دولت اخلال ایجاد کردند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر حضور یافت.
سخنگوی دولت گفت: به دعوت دانشجویان علامه در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کردم، جلسه طولانی بود و سلیقه های مختلف سوالات خود را مطرح کردند و با هم‌مباحثه و صحبت کردیم.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی (ره) سخنان آنان را شنید و به سوالات آنان پاسخ داد.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
سخنگوی دولت گفت: حضور دولت در ۳۱ استان در کمتر از یک سال، بی‌سابقه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ