سخنگوی دولت گفت: حضور دولت در ۳۱ استان در کمتر از یک سال، بی‌سابقه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
کرمان- بهادری جهرمی، سخنگوی هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.
مستند این یک اعتراض است با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.
سال ۱۴۰۱ در حالی سپری شد که وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نه تنها تلفات مادی و جانی روی دست هموطنان گذاشت، بلکه دولتمردان را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان به خط کرد و سبب شد تا وزیر کشور به عنوان متولی مدیریت بحران برای تسریع در رسیدگی به مناطق آسیب دیده حضور میدانی داشته باشد.
سال ۱۴۰۱ در حالی سپری شد که وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نه تنها تلفات مادی و جانی روی دست هموطنان گذاشت، بلکه دولتمردان را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان به خط کرد و سبب شد تا وزیر کشور به عنوان متولی مدیریت بحران برای تسریع در رسیدگی به مناطق آسیب دیده حضور میدانی داشته باشد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از نگاه پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تغییر کرده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
واکنش تند روزنامه دولت به حضور سیف در تلویزیون
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
شیراز-سخنگوی دولت گفت: وظیفه دولت حمایت از بازماندگان و حفظ حقوق امثال آرتین ها است و حضور مردم بیانگر هم مسیری دولت و مردم است.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر حضور یافت.
سخنگوی دولت گفت: به دعوت دانشجویان علامه در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کردم، جلسه طولانی بود و سلیقه های مختلف سوالات خود را مطرح کردند و با هم‌مباحثه و صحبت کردیم.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
ائتلاف الفتح که از گروه های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی (شیعی) محسوب می شود، اعلام کرد که در پی اصرار جریان صدر بر عدم گفتگو با جریان های سیاسی، دولت جدید عراق بدون حضور این جریان تشکیل می شود.
مدیرعامل ساپکو، توسعه صنعتی اغلب کشورهای پیشرفته را مدیون تولید صنعتی دانست و اظهار کرد: تولید، ضامن ارزش پول ملی و رشد اقتصادی کشورهاست و بخش مهم تولید صنعتی به تحقیقات علمی وابسته است.
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ