شیراز-سخنگوی دولت گفت: وظیفه دولت حمایت از بازماندگان و حفظ حقوق امثال آرتین ها است و حضور مردم بیانگر هم مسیری دولت و مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم تشییع دو شهید نیروی انتظامی در شهرستان ایذه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
تشییع پیکر این شهدا، با حضور باشکوه مردم و مقامات لشکری و کشوری در ۱۱ آذر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی انجام شد.
آیین تشییع پیکر پاک شادروان فاطمه بهرامی والده شهیدان جهانگیری با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و محلی و خانواده های شهدا و ایثارگر در سیرجان برگزار شد.
الهام چرخنده در مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس حضور داشت و به سخنرانی پرداخت. مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس و فرماندهان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
وزیر کشور با بیان اینکه حضور "منسجم و پرشور" مردم در تشییع شهدای گمنام در روزهای اخیر بی‌سابقه بود که بسیاری از فتنه‌ها را کور کرد و دشمن‌شکن بود، گفت: ‌ایجاد "یاس و یاس‌آفرینی" طراحی دشمن است بنابراین باید مراقب توطئه دشمن بود.
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام، گفت: این صدا و سیمای واقعی ملت ایران است.
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.
پیکر شهید «محمدامین کده‌ای» بسیجی طرح امنیت با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
تشییع شهدای تروریستی اصفهان با حضور گسترده مردم ولایتمدار اصفهان برگزار شد.
شهدای حمله تروریستی ایذه، صبح امروز جمعه با حضور مردم در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا این حادثه تروریستی از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا ۲۷ آبان از میدان ولایت (سرقنات قدیم) به سمت گلزار شهدا با حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ایذه برگزار خواهد شد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه فردا ۲۷ آبان ماه با حضور مردم در این شهرستان برگزار می‌شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در تشییع شهدای شیراز پاسخ روشنی به مخالفان نظام اسلامی بود.
مشهد ـ مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم مشهدالرضا (ع) برگزار شد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت استان کردستان امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان این استان برگزار شد.
رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید عبدالله اسکندری از عموم مردم حسینی و شهیدپرور ایران اسلامی که در آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهر این شهدا، حضوری پر شور داشتند، قدردانی کرد.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ