علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حضور ایران در اجلاس بریکس بار دیگر پویایی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را به تصویر کشید.
تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
تصاویر هوایی از شکوه حضور ایرانیان ضد استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، دوشنبه ۲ آبان برای سخنرانی و گفت‌وگو با دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر حضور یافت. در حاشیه این مراسم تعدادی دانشجو در صحبت‌های سخنگوی دولت اخلال ایجاد کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه از خانه بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمیدرضا هاشمی مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای «ای بی»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از خانواده‌های بیماران پروانه‌ای حضور داشتند.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
عاشورای حسینی با حضور پرشور مردم مسلمان پاکستان علاوه بر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان در دیگر شهرها از جمله راولپندی، لاهور، کراچی، پیشاور، کویته، حیدرآباد،پیشاور، خیبرپختونخواه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ