حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
تصاویری از حضور نمادین کاروان غدیر در حوالی خیابان استاد معین در مهمونی ده کیلومتری غدیر را مشاهده می‌کنید.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
تلاش گروهک‌های تجزیه طلب برای به آشوب کشیدن جوانرود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه را مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری فارس تصاویری از حضور گروهی مسلح در ایذه در فضای مجازی منتشر کرد./ فارس
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، دوشنبه ۲ آبان برای سخنرانی و گفت‌وگو با دانشجویان در دانشگاه خواجه‌نصیر حضور یافت. در حاشیه این مراسم تعدادی دانشجو در صحبت‌های سخنگوی دولت اخلال ایجاد کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه از خانه بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمیدرضا هاشمی مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای «ای بی»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از خانواده‌های بیماران پروانه‌ای حضور داشتند.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ