سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی (ره) سخنان آنان را شنید و به سوالات آنان پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.
سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده، اما هنوز رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان، گفت: شخص رئیس جمهوری به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای تاکید داشت که هزینه‌های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر است. دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.
بهادری جهرمی با تأکید بر اینکه رویکرد و نگاه دولت در خصوص حجاب روشن بوده است، گفت: از ابتدای این دولت تأکید شده که در مراکز دولتی بایستی تمامی قوانین از جمله در خصوص رعایت حجاب و عفاف، رعایت شود. حجاب واجب شرعی و سیاسی است و سنت و عرف ایرانیان در طول سالیان سال بوده است.
سخنگوی دولت گفت: طبیعی است امروز آن‌هایی که به تعهدات و توافق‌های خود عمل نکردند، باید پاسخگو باشند و اینکه امروز کسی بخواهد به جای پاسخگویی جای مدعی و پاسخگویی را عوض کند و در جایگاه مدعی حاضر شود، طنزی بیش نیست.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره موضوعات مطرح‌شده در سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران در جریان گفتگو با رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: دو کشور مسیر همکاری سازنده برای اجرای توافق پکن طی می‌کنند. هر دو کشور نگاه مشترکی دارند که ثبات و امنیت پایدار در منطقه لازمه گسترش همکاری‌هاست و به گسترش همکاری‌های اقتصادی و بستر مناسب برای منافع هردو ملت منجر می‌شود
دبهادری جهرمی اظهار داشت: ما هر سال قیمت تمام شده میانگین محصولاتمان ۳۷ درصد از سال قبل گران تر است، یعنی هر سال ۳۷ درصد سفره مردم کوچک تر می شود، آمارها هم همین را می گوید اما می گوییم در ابتدای دولت هر سال ۸۰ درصد سفره کوچک تر می شد.
کرمان - سخنگوی دولت فردا(پنجشنبه) در جمع اعضای کاروان روایتگران پیشرفت در کرمان سخنرانی می کند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند
بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت گفت: سرعت بهبود وزیر روزش خیلی قابل قبول است ، کاملا صحبت می کرد و حواسش جمع بود و قدم میزد.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، این دولت اهل شنیدن حرف مردم و رفتن به دانشگاه خواهد بود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد: محسن منصوری که به عنوان استاندار تهران مشغول بودند به جمع هیئت دولت پیوست و با حکم رییس جمهوری به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهوری انتخاب شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر حضور یافت.
سخنگوی دولت گفت: به دعوت دانشجویان علامه در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کردم، جلسه طولانی بود و سلیقه های مختلف سوالات خود را مطرح کردند و با هم‌مباحثه و صحبت کردیم.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور از جمله مسئولانی بودند که از در جمع تجمع کنندگان تهرانی حضور یافتند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: فردا رئیس‌جمهور برای چهارمین بار دریک‌سال اخیر در جمع مردم خوزستان حاضر و فاز اول طرحی که به تدریج مشکل آب شرب استان را حل می‌کند افتتاح می کند.
سخنگوی دولت روسیه امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از اقدامات "غیردوستانه" کشورهای غربی گفت که روسیه از احیای توافق هسته‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ