علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار تصاویری از نوشته‌هایی توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس جدید اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد. برخی از آنها همچنین خواستار عذرخواهی و استعفای سلاح‌ورزی شدند.
بسیاری از گونه‌ها این نام‌ها را در روزهای اولیه جمع‌آوری علمی کسب کردند که تا حدی توسط برنامه‌های استعماری گسترده‌تر قدرت‌های اروپایی در طول قرن‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تقویت شد.
بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.
انتشار تصاویری از حضور فرح در مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن در ساعات گذشته موجب جنجال‌های زیادی شده.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
شمارش مجدد آرای انتخابات هیات رئیسه مجلس جنجال به پا کرد. محمودوند نماینده خرم آباد با فریاد انتقاد خود از شمارش چندباره آرای کرسی نایب رئیس را اعلام کرد همین اقدام او شرایط صحن را برای دقایقی ملتهب کرد.
عکس پرسپولیسی‌ها در دفتر باشگاه با حضور کارمندان زن جنجالی شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
حضور دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس در تمرین تیم رقیب و صحبت‌های غیرمنتظره او آتش خشم هواداران را شعله‌ور کرد، تا جایی که برخی از پیشکسوتان و هم تیمی‌های سابق وحید قلیچ نیز به انتقاد از رفتار او پرداختند.
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
امر به معروف پلاکاردی در بلوار امام سجاد مشهد را در این تصاویر ببینید که با حضور گرم داوطلبان مردمی با سنین مختلف صورت گرفته است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر با حضورش در سطح شهر باعث ایجاد جنجال و هیاهویی بزرگ شد.
در آستانه دیدار امشب آرسنال با اسپورتینگ در لیگ اروپا تصاویر یک مدافع تاتنهام که در هتل محل اقامت اسپورتینگ دیده شده است هواداران توپچی‌ها را خشمگین کرده است.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
پلیس پاکستان با اشاره به اینکه بیشتر بازداشت شدگان خاهان به بازگشت به افغانستان هستند، گفت که این افراد پس از گذراندن دوران محکومیت‌شان به کشورشان اخراج خواهند شد.
در جریان پیروزی 2-1 ژاپن مقابل اسپانیا گل دوم ژاپنی‌ها که ابتدا مردود و سپس با دخالت VAR پذیرفته شد جنجالی شده است. گلی که باعث حذف آلمان از مرحله گروهی شد.
تصاویر منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
انتشار تصاویر برگزاری مراسم «هالووین» در ریاض با حمایت هیأت سرگرمی سعودی، در شبکه‌های اجتماعی موجی از خشم و تمسخر را به همراه داشت.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.
بدون در‌نظر‌گرفتن کم‌لطفی مسئولان صداوسیما به حضور تماشاگران زن در این بازی که خیلی مختصر به قاب تصویر درآمدند، شیوه فیلم‌برداری این مسابقه هم دوباره جنجالی شد. بازی با مس کرمان که دومین دیدار خانگی استقلال در این فصل محسوب می‌شد، دومین دیدار این تیم پرهوادار بود که با انتخاب زاویه عجیب دوربین توسط کارگردان تلویزیون به نمایش گذاشته شد.
رقبای انتخاباتی جورجیا ملونی در واکنش به توئیت او از «سوءاستفاده» از حادثه روی داده در شهر پیاچنتسا انتقاد کردند. انریکو لتا، رهبر حزب دموکرات ایتالیا گفت: «استفاده از تصاویر تجاوز جنسی زننده است. استفاده از آن با اهداف انتخاباتی زننده‌تر هم هست.»
انتشار تصاویری از حیدر العذاری سفیر عراق در اردن به همراه همسرش در یک میهمانی با راغب علامه خواننده لبنانی جنجال برانگیز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ