سی و ششمین جلسه کمیته اجرائی (EXCOM) با حضور نمایندگانی از بحرین، عربستان، ایران، سازمان منطقه ای راپمی و مرکز منطقه ای میمک در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه) سال جاری در کشور کویت برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای بهداشت خواب این است که یک برنامه روتین قبل از خواب و یک ساعتِ خواب ثابت تعیین کنید و به آن پایبند باشید. رفتن به رختخواب و بیدار شدن در یک ساعت معین، حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، می‌تواند به تنظیم ساعت داخلی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک کند.
فردی که دارای ویژگی‌های سمی است می‌تواند در زندگی اطرافیان خود اختلافات زیادی با خودش ایجاد کند. خوشبختانه راه‌هایی برای ارزیابی این رفتار‌ها و تغییر آن‌ها وجود دارد که می‌تواند به بهبود زندگی و روابط شما با اطرافیانتان کمک‌کننده باشد. اولین و شاید مهم‌ترین راه آشنا بودن با علائم رفتار‌های مشکل‌ساز است که به شما در شناسایی رفتار‌های مشکل‌ساز کمک می‌کند.
بسیاری از ما بر اثرِ فشار‌های کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم.مواد غذایی خواب آور از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به کمک آن‌ها بیخوابی خود را درمان کنید. ما در اینفوگرافیک زیر به برخی از این مواد غذایی که به بهبود خواب کمک می‌کنند اشاره کرده‌ایم.
خواه برق رفته باشد و یا در تلاش برای صرفه جویی در هزینه‌های خود باشید راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به دستگاه‌های خنک کننده مصنوعی احساس راحتی کنید.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
رشد قد انسان اگرچه تا حدودی به عوامل ژنتیکی مربوط است، مکانیسم رشد قد به گونه‌ای عمل می‌کند که از طریق راه‌های مختلف می‌توان تا حدودی بر آن اثر گذاشت و رشد قد را افزایش داد.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند سئول و واشنگتن در حال مذاکره درباره راه‌هایی برای آزادسازی پول‌های مسدودشده در کره جنوبی هستند.
یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای بهبود بیش فعالی، بازی است. بیشتر کودکان، به‌ویژه آن‌هایی که ADHD دارند، برای پرانرژی و فعال بودن به فضای فیزیکی نیاز دارند تا بتوانند آزادانه بدوند و انرژی‌شان را تخلیه کنند. علاوه بر این، برخی بازی‌های ساختاری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌تواند به کودک بیش‌فعال کمک کند تا انرژی خود را به شیوه‌ای مثبت متمرکز کند و به او فرصتی دهد تا انرژی اضافی خود را بسوزاند.
پیری پوست یک معضل بزرگ برای همه انسان هاست، اما راه‌هایی وجود دارد که به جوانسازی پوست شما کمک خواهد کرد.
افسردگی زمانی رخ می‌دهد که انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز مختل شوند این مورد باعث از بین رفتن فعالیت مغزی خاصی می‌شود که خلق و خوی فرد را تنظیم می‌کند. اگرچه ترکیب مشاوره و دارو می‌تواند به درمان افسردگی کمک کند، اما ورزش، داشتن خواب کافی با کیفیت و اجتناب از مصرف الکل راه‌هایی برای بهبود وضعیت فرد به همان اندازه مفید محسوب می‌شوند.
درک این که چرا برخی از حیوانات بیشتر مستعد ابتلا به بیماری سرطان هستند می‌تواند منجر به بهبود غربالگری برای انسان شود.
تغییر سبک زندگی و الگوی غذایی افراد در ماه مبارک رمضان، ممکن است منجر به عوارضی مانند افت فشار یا قند خون، سوءهاضمه، سردرد و... شود که با راهکار‌هایی می‌توان این عوارض را بهبود بخشید.
با خواب مانند یک دوست رفتار کنید یک فهرست تک موردی برای انجام کار‌های تان تهیه کنید و راه‌های غیرمنتظره دیگری برای بهبود زندگی خود داشته باشید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا: روند تصادفات نسبت به روز‌های اول طرح نوروزی شرایط بهبود را به خود گرفته است.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: افغانستان چهارراه ترانزیت آسیای میانه است و راه‌هایی که ما با کشورهای دیگر آسیا داریم، نزدیک ترین مسیرها به ایران است.
حیدری گفت: بابونه یک گیاه شناخته شده و در دسترس است که در عطاری‌ها و مراکز فروش دارو‌های گیاهی یافت می‌شود و مزاج آن گرم و خشک است. این گیاه عمدتاً برای بهبود شرایط مختلفی به کار می‌رود که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: ضد تب، ضد سرماخوردگی، ضدسرفه و درمان التهاب تنفسی، برطرف کردن التهاب راه‌های هوایی، حنجره، حلق و لوزه است.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
محققان دانشگاه علوم و بهداشت اورگان آمریکا دریافته‌اند که مکمل‌های ویتامین C برای زنان باردار که نمی‌توانند سیگار را ترک کنند، عملکرد راه‌های هوایی و سلامت تنفسی فرزندانشان را تا سن پنج سالگی بهبود می‌بخشد.
دکتر گلبن سهراب _ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان‌این‌که بهتر است که تخم مرغ را نشویید، تاکید کرد: شستن تخم مرغ می‌تواند باعث پخش شدن آلودگی شود، این عمل باکتری‌ها را از سطح تخم‌مرغ پاک می‌کند، ولی لایه حفاظتی و طبیعی روی پوست تخم مرغ را از بین می‌برد، از این لایه باکتری‌ها به راحتی وارد تخم مرغ می‌شوند.
آنچه اساسا چربی سالم را از چربی ناکارآمد متمایز می‌کند اندازه سلول‌های چربی است. هرچه سلول‌های چربی کوچک‌تر باشند بهتر است و به طور خاص لازم نیست وزن یا چربی را کاهش دهید تا چربی بدنی که از قبل داشته‌اید از نظر متابولیکی سالم‌تر شود.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
ممکن است او راه‌هایی برای قالب‌بندی مجدد روایت بیابد و در حالی آن را پیروزی می‌نامد صلح را بپذیرد. با این وجود، او ممکن است احساس کند که چاره‌ای جز یافتن راهی برای تشدید تنش ندارد مبادا که شکست در خارج از کشور منجر به پرتاب او از پنجره در داخل کشور شود.
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ