عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با اشاره به اهمیت کارآمدی سیستم اذعان کرد: هیچ تحولی را نمی‌توانیم انجام دهیم مگر آنکه دارای سه پایه باشد تا آن سیستم کارآمد شود که عبارتست از هوشمندسازی، شفاف سازی و مردمی‌سازی.
رئیس جمهور در روز گرامیداشت هفته بهزیستی، با بیان اینکه صمیمانه از خانواده‌های فرزندپذیر تشکر می‌کنم، گفت: بهزیستی برای توانمندسازی معلولان اقدامات خوبی انجام داده است اما کافی نیست.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
پیستوریوس با تاکید بر اهمیت داشتن انتظارات واقعی گفت: «کمک سریع طی چند هفته آینده حاصل نخواهد شد چون باید آموزش انجام شود و تعمیرات و پشتیبانی نیز باید فراهم شود».
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت تکمیل کریدور شمال-جنوب برای کشورهای عضو تاکید کرد: ایران تعهد تملک اراضی را دارد که این امر در حال انجام هست و اهتمام جدی بر اجرا این طرح وجود دارد.
برخورد درست و استفاده از راهکارهای خاص برای داشتن چمن سرسبز اهمیت بسیاری دارد و این کاری است که در بوندسلیگا انجام می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با توجه به اهمیت بالای تولید خودروی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به حفظ جان سرنشینان، تاییدیه کیفی قطعات توسط شرکت ایتراک با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود.
رگولاتور آنتی تراست آلمان قصد دارد اقداماتی برای کنترل اپل انجام دهد. رگولاتور آلمانی «بوندسکارتلامت» (Bundeskartellamt) معتقد است اهمیت شرکت اپل برای رقابت در بازارهای مختلف قابل توجه است.
ساعات پایانی ماه شعبان و شب اول ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی در منظومه عبادی مسلمانان برخوردار است؛ بنابر روایات، انجام غسل، نماز و دعا به درگاه حق تعالی از مهم‌ترین آداب این ماه محسوب می‌شود. در این اینفوگرافیک آداب و اعمال روزانه ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید.
هاکیلا و لوپز، هر دو تست‌های آماری بسیاری را انجام دادند تا ثابت کنند که نتایج نمی‌تواند اتفاقی باشد. برای قوس غول پیکر Giant Arc، نتایج دارای سطح اطمینان ۹۹.۹۹۹۷ درصد بود. در تحقیقات علمی، استاندارد طلایی برای اهمیت آماری به عنوان ۵-sigma شناخته می‌شود. اگر این احتمال برابر با ۱ در ۳.۵ میلیون باشد، به معنی تصادفی بودن نتایج است. قوس غول پیکر به ۴.۵ سیگما رسیده است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این سازه آرایش تصادفی ستاره‌ها باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: اقدامی که پرسپولیسی‌ها در چند دیدار اخیر انجام دادند نتیجه برعکس برایشان داشت.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
حتی واقع گرایان که بر اهمیت نیرو‌های ساختاری بزرگ تاکید می‌کنند نیز می‌دانند که رهبران در قالب افراد تصمیم گیرنده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. نیرو‌های ساختاری آن چه را که دولت‌ها قادر به انجام آن هستند محدود می‌کنند، اما ساختار‌ها به تنهایی تعیین کننده نتایج نیستند.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مجله علمی کارِنت بیولوژی (Current Biology)، افرادی که ضریب هوشی بالاتری دارند، کار آسان تری برای شناسایی اشکال و جزئیات در یک خطای دید دارند. آن‌ها به طور طبیعی می‌توانند جزئیات کم اهمیت تصویر را نادیده بگیرند و بر روی اشکال خاص تمرکز کنند.
با توجه به اهمیت شناسایی محرک‌های انتخاب غذا، پژوهشگران مرکز تحقیقات تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت پژوهشکده علوم غدد درون‌ریز و متابولیسم دانشگاه شهید بهشتی مطالعه‌ای با هدف ارزیابی روایی و پایایی پرسشنامه انتخاب‌های غذایی جهت شناخت مهم‌ترین محرک‌های انتخاب غذا در بزرگسالان ایرانی انجام شد.
باهنر گفت: اهمیت جلسات فعالان سیاسی با آقای شمخانی بسیار بالاست، چون من و دیگرانی که به این جلسه دعوت می‌شویم اصلاً فکر نمی‌کنیم که ایشان، خودسرانه آن را برگزار کرده باشد. احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم‌شده و قرار است اصلاحاتی انجام شود.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: با توجه به اهمیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تهران باید برنامه ریزی بهتری برای گردشگری و نوروز انجام شود.
مشهد ـ رئیس اداره مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مدارس آموزش الکترونیکی اهمیت دارد و باید در این زمینه صدور مجوزها با شرط تأمین تجهیزات با سهولت انجام شود.
وجود حیوانی همانند موش از آنجایی که می‌تواند به قسمت‌های متعدد از جمله سیستم‌های الکترونیکی هواپیما آسیب بزند در همه نقاط دنیا حائز اهمیت بوده و جزو موارد ممانعت از پرواز محسوب می‌شود.
بسیاری از وکلا حتی برای انجام روند اولیه به دادسرا هم راه پیدا نکرده‌اند و بعد از گذشت چند هفته همچنان در بی‌خبری به سر می‌برند. با وجود اینکه برای گروهی از بازداشتی‌ها حق داشتن وکیل و تفهیم اتهام امکان قانونی فراهم نشده است، اما موضوع قابل اهمیت دیگر، بحث فضا و امکانات کافی در زندان و بازداشتگاه‌ها است.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.
ده‌ها سال است که مادران تشویق شده‌اند تا از کانگورو‌ها (نوزادان) مراقبت کنند و بسیاری از آنان به طور غریزی پس از زایمان این کار را انجام می‌دهند. نشان داده شده که این کار به مادر و کودک کمک می‌کند تا با شیردهی ارتباط برقرار کنند.
پورمیرزای جاده عباس‌آباد را یکی از مسیر‌های اصلی عبور یوز دانست که وزارت راه و شهرسازی باید اهمیت آن را درک کند و براساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ