بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است امیر قلعه‌نویی به واسطه شناختی که از فضای تیم ملی دارد، می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال ایران نبود مسابقات باکیفیت و بازی‌های تدارکاتی را مهم‌ترین معضل در رده پایه می‌داند و معتقد است لیگ والیبال باید باکیفیت و پویا شود.
مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان این تیم در بازی‌ها به او پاس نمی‌دادند.
سرپرست وزارت ورزش با تاکید بر اینکه بازی‎های آسیایی اولویت ورزش است، خواستار همراهی و حمایت دولت و مجلس شد و گفت: فدراسیون‌ها به اقدامات انگیزشی نیاز دارند.
با انجام قرعه کشی مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا برنامه بازی های ایران نیز مشخص شد.
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
یکی از شرکت‌های فناور با تولید بازی‌های رایانه‌ای منطبق با استانداردهای بین‌المللی توانسته است بخشی از نیاز جامعه هدف را پاسخ دهد.
یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای بهبود بیش فعالی، بازی است. بیشتر کودکان، به‌ویژه آن‌هایی که ADHD دارند، برای پرانرژی و فعال بودن به فضای فیزیکی نیاز دارند تا بتوانند آزادانه بدوند و انرژی‌شان را تخلیه کنند. علاوه بر این، برخی بازی‌های ساختاری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌تواند به کودک بیش‌فعال کمک کند تا انرژی خود را به شیوه‌ای مثبت متمرکز کند و به او فرصتی دهد تا انرژی اضافی خود را بسوزاند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای شروع قدرتمند در مسابقات لیگ ملت‌ها نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم.
محمدرضا تندروان بابت صعود شهداب به دور بعد به عنوان صدرنشین ابراز خوشحالی کرد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
تیراندازان در آستانه بازی‌های آسیایی و المپیک برای آمادگی هر چه بیشتر نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند اما در سال ۱۴۰۱ به دلیل مشکلات مالی بخشی از اعزام‌ها لغو شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم در آینده اردوها و حریفان بهتری برای آماده‌سازی داشته باشد.
اگر با ارز نیمایی حساب کنیم، نیاز ما بیش از هزار میلیارد تومان بودجه است. و اگر با ارز 42 هزار تومانی حساب کنیم نیاز بودجه ای ما دو هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر با ارز نیمایی هم حساب کنیم  900 میلیارد و خرده‌ای کسری داریم.
وزیر ارشاد: در بخش مخاطب آنجایی که نیاز به حضور تماشاگر داریم، دچار اختلال شده‌ایم / عده‌ای معیشت هنرمندان را به بازی‌های سیاسی‌شان گره زده‌اند/ نهاد‌های امنیتی مرتب از ما پیگیری می‌کنند تا فعالیت‌های هنری به صورت عادی برگزار شود
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
داویده ماسا سه‌شنبه قضاوت بازی دورتموند و سیتی را برعهده دارد و دانیله اورساتو نیز بازی لایپزیش و رئال را سوت خواهد زد.
رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و یکی از قهرمانان اسبق جهان و المپیک معتقد است این ورزش به عنوان یک رشته رکوردی نیاز به اردوهای متعدد و تمرینات بلند مدت دارد.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم و فقط به کسب سه امتیاز در اراک فکر می‌کنیم.
یورگن لوکادیا آمار جالبی در اولین بازی‌هایش برای تیم‌های مختلف دارد و می‌تواند در آزادی نیز روزی به یادماندنی‌ داشته باشد‌.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ