سرمربی پاریس تاکید کرد که تیمش در مارکت زمستانی حداقل باید یک مهاجم جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم باید برای رقیب بیرانوند به دنبال گلری با کارنامه و کیفیت مناسب باشد.
تیم ذوب آهن با جذب یک مدافع دیگر کار اصلی خودش را در نقل و انتقالات به پایان خواهد رساند.
«در حال حاضر حقوق کارگر ما با کشور‌های بسیار عقب مانده از جمله کشور‌های آفریقایی برابری می‌کند. طبیعتا وقتی یک کارگر می‌تواند در عراق حداقل ماهی ۶۰۰ دلار درامد داشته باشد، چرا این فرصت را از دست بدهد؟ عراق تنها کشوری نیست که کارگر ماهر ایرانی را جذب می‌کند. عربستان و ترکیه نیز از دیگر کشور‌هایی هستند که کارگران متخصص ایرانی را جذب می‌کنند. »
رویترز: "دبی تا قبل از این برای توریست‌های روسی جاذبه داشت، اما بعد از جنگ در اوکراین، برای فعالان اقتصادی روسیه نیز جذاب شد".
گیاه مانسترا طرفداران بسیاری بین آپارتمان‌نشین‌ها دارد. این گیاه با برگ‌های پهن و شکاف‌های زیبایش چشم حتی کسانی را که عاشق گل و گیاه نیستند نیز به سمت خود جذب می‌کند. البته این را هم باید بدانید که مانسترا یک گیاه لوکس محسوب می‌شود و قیمت آن نسبتا بالا است.
مدیرعامل بیمه تجارت نو که به عنوان آخرین مخاطب تلفنی شهید آیت‌الله سلیمانی بود، گفت: حاج آقا راجع‌به پیگیری کار یک نفر در سیستان و بلوچستان تماس گرفت که موضوع آن نیز بحث جذب در بیمه تجارت نو بود که آن فرد سیستانی در مصاحبه استخدامی شرکت کرده بود.
در حال حاضر برای تولید رنگ‌هایی که مبتنی بر رنگدانه‌ها هستند، به مولکو‌های خاصی نیاز است و معمولا در رنگ‌های مدرن، این رنگدانه‌ها به صورت مصنوعی ایجاد می‌شوند. خواص الکترونیکی هر مولکول، میزان جذب نور را تعیین کرده و در نتیجه، رنگ‌های مختلف در طیف‌های متنوع تولید می‌شوند. این بدان معناست که برای هر رنگ جدید، به رنگدانه جدیدی نیاز است.
علی فراقی گفت:اگر بازار اندک زمانی از شر تصمیمات و خبرهای ناگهانی به دور باشد به خوبی می‌تواند پول مورد نیاز خود را جذب نماید و بیشتر سرمایه گذاران در پله اول نیازمند یک شرایط با ثبات هستند.
بخش عمده آلودگی هوای تهران از طریق خودرو‌ها مربوط به خودرو‌های داخلی است که خیلی زود و حدود یک سال پس از تولید، سیستم احتراق موتور آن‌ها دچار مشکل شده و مصرف سوخت این خودرو‌ها دو برابر می‌شود. از طرفی کاتالیستی که در این خودرو‌ها به کار رفته است نیز پس از حدود یک سال کارایی خود را از دست داده و تنها درصد کمی از آلایندگی را جذب می‌کند.
فرصت‌های شاگردان پرویز مظلومی با درخشش هوشیار یکی‌یکی از دست می‌رفت و در نهایت این حنیف عمران‌زاده بود که با یک شوت از راه دور عجیب و غریب هوشیار را تسلیم کرد. درخشش در آن بازی باعث شد تا پرسپولیس که با جدایی علیرضا حقیقی نیاز به یک دروازه‌بان داشت، ‌حسین هوشیار را جذب کند.
سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.
نبود فرهنگ استفاده از وکیل در همه پرونده ها و نیز جذب بی قید و شرط کارآموزان وکالت از سوی برخی نهادها موجب شده بیش از ۴۰ درصد وکلا درآمد لازم برای اجاره حتی یک دفتر را نداشته باشند که نیازمند حمایت هستند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور از جذب بازیکن خارجی در صورت اعلام نیاز سرمربی خبر داد.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
یک کارشناس بسکتبال معتقد است که در حال حاضر، اصلی‌ترین نیاز لیگ برتر ایران جذب اسپانسرهای قدرتمند است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تصمیمش در زمینه عدم جذب یک هافبک جدید اشتباه بوده است.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ایجاد یک اکوسیستم برای جذب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نوآوری در حوزه دفاعی یک نیاز ضروری است.
مدیران منچستریونایتد حتی یک نفر از بازیکنان مورد نظر رالف رانگنیک را نیز در فصل تابستان جذب نکردند.
در صورت جذب محمد محبی، فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود خواهد داشت و این احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم را نیز افزایش می دهد.
در صورت جذب محمد محبی، فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود خواهد داشت و این احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم را نیز افزایش می دهد.
سیستم مدنظر مورایس برای ارنج‌کردن سپاهان به گونه‌ای است که ضرورتی برای جذب یک مهاجم جدید در جمع طلایی‌پوشان احساس نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ