اردبیل- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات گفت: ۲ برابر نیاز کشور شاهد تولید و عرضه خوراک آبزیان هستیم که این مهم در نتیجه ظرفیت بالای حوزه آبزی‌پروری کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختلاف معنادار بین بودجه بالا و پایین شهر در حالی طی همه سال‌های گذشته وجود داشته و صورت تثبیت شده پیدا کرده که همین حالا ۹۹۰ بوستان و فضای سبز عمومی در پنج منطقه اول تهران وجود دارد و این رقم در بقیه مناطق به طور متوسط ۱۱۲ تاست.
یک مطالعه تحقیقاتی جدید مطرح کرده است که قدمت کیهان ممکن است ۲۶.۷ میلیارد سال باشد و به این ترتیب برآورد مورد پذیرش کنونی مبنی بر عمر ۱۳.۷ میلیارد ساله جهان را به چالش کشیده است.
سمنان- معاون آبخیزداری منابع طبیعی از افزایش کانون های بحران بیابانی شدن در کشور خبر داد و گفت: فرسایش خاک در ایران دو برابر میانگین جهانی برآورد می شود.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو گفت: شدت مصرف انرژی در ایران ۲ برابر متوسط جهانی و ۴ برابر کشورهای توسعه یافته است.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: مسئولان در فوتبال هزینه می‌کنند اما انتظار مدال‌آوری از رشته‌های دیگر دارند.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
۱۸۰ زندانی افغان از زندان‌های ایران در برابر چهار زندانی ایرانی در زندان‌های طالبان روز چهارشنبه، ۲۴ خرداد، در مرز اسلام‌قلعه هرات مبادله شدند. در مقابل، چهار شهروند ایران که در افغانستان زندانی بوده‌اند نیز به ایران تحویل داده شدند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:برای امسال پیش بینی کرده ایم علاوه بر افزایش ۱.۵ برابری میزان تولید دانش بنیان متقاضیان جذب تسهیلات، زمینه تثبیت و اشتغال حداقل ۲ هزار نفر نیز فراهم شود.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: موقعیت‌های گلزنی ما ۲ برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز یکشنبه به گزینه هایی که پیش روی منطقه قرار دارد، اشاره کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در جهان اظهار کرد: تصادفات یک بحث جدی در سطح دنیا است به طوری که سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر در دنیا براثر تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز مصدوم و مجروح می شوند.
محمدی در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش ۳ بر ۲ به برتری رسید.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر در نیمه نخست پایان یافت.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند و ۲ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر برابر چلسی در جام اتحادیه به برتری ۰-۲ دست یافت.
آمارهای غیررسمی حاکی از آن است که نرخ تورم واقعی در ترکیه نزدیک به ۲۰۰ درصد است اما با این حال دولت اردوغان نسبت به بالا بردن نرخ بهره مقاومت می‌کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت شهر سالم از دو برابر شدن ظرفیت خدمت‌رسانی درمانی در شیفت‌های شبانه درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرداری تهران با توجه به اوج‌گیری آنفولانزا در کشور خبر داد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم ، محمدحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دومین مبارزه نیز برابر عصمت جیتفجی از ترکیه در شرایطی که تا ۷ ثانیه مانده به پایان ۴ بر ۴ عقب بود، ۲ امتیاز گرفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.
مرعشی گفت: زائرانی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند و در ایام اربعین حسینی عازم کشور عراق هستند، حتماً نسخه پزشک و ۲ برابر نیاز دارویی خود در مدت زمان سفر، دارو همراه داشته باشند.
رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: با اقداماتی که دولت سیزدهم تاکنون انجام داده است میزان سرمایه گذاری خارجی معتبر در یکسال اخیر نزدیک به ۴.۸ میلیارد دلار بوده است.
صبح دیروز (جمعه) در شهرستان شوشتر خوزستان نیز وقتی دختر جوان در دریاچه در حال غرق شدن بود، ۲ برادر و برادرزاده‌اش به آب زدند تا او را نجات دهند، اما همگی جانشان را از دست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ