دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفته که «شرایط اینترنت رو به بهبود است». او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه در صورتی که سه مصحح سه نمره متفاوت را برای دانش آموزی درج کنند، ملاک کدام نمره است؟، اظهار کرد: میانگین نمرات را مد نظر قرار می‌دهند، اما طبیعتا در شرایطی که اختلاف بین مصحح اول و دوم وجود دارد، ملاک، نمره مصحح سوم است. اگر اختلاف نمره دو مصحح نیز کمتر از یک نمره باشد، طبیعتا نمره بالاتر را ملاک قرار می‌دهند.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
در مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی‌کوچی دو نماینده مجلس، رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال پاسخ داد.
رویکرد تاکنون مبتنی بر دیپلماسی غیر‌رسمی و غیرمستقیم بوده است. اما احتمال دارد در هر دو سطح رسمی و غیر‌رسمی پیام‌هایی به طرف ایرانی مخابره شده باشد که اگر بخواهید از خطوط قرمز عبور کنید ایالات متحده پاسخ متوازن خواهد داد؛ بنابراین پرده دوم از کمپین فشار حداکثری می‌تواند این باشد که به تهران بگوید به سمت اقدامات فراتر، از جمله غنی‌سازی ۶۰ و بالای ۶۰‌درصد نرود، چرا که اقدامات بعدی آمریکا ممکن است خیلی هزینه‌زا باشد.
پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در قالب یک نظرسنجی، اقدام به جمع‌آوری پاسخ ۱۰۰ کارشناس بازار سرمایه به مجموعه‌ای از سوالات با موضوعات کلان اقتصادی و بازار سرمایه کرده است که در این گزارش به مشروح جواب کارشناسان به سوال دوم این نظرسنجی می‌پردازیم.
فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب حریف دوم تیم ملی در فیفا دی فروردین است و اگر این تلاش ها جواب ندهد، تیم ملی به همان یک بازی با روس ها اکتفا خواهد کرد.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
گل زودهنگام مهدی طارمی با اخراج بازیکن پورتو با دو گل حریف پاسخ داده شد.
علی سعدوندی گفت: توصیه اول این که ارز باید تک نرخی شده و ارزپاشی و فساد در این زمینه جلوگیری شود، نکته دوم کسری بودجه نیز تا حد زیادی رفع شده و به مردم در این زمینه پاسخ داده شود.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ خودرو تا چه میزان متاثر از تورم موجود در کشور است؟ گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!
رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران گزارش می‌شود، نشان می‌دهد هرچه کرونا کمتر شده، روند افزایش موارد آنفلوانزا را داشته‌ایم.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درباره نقش وی در رخداد سال ۶۷ گفت: نکته اول شما چه سندی دارید برای این موضوع؛ جز ادعایی که منافقین می‌کنند، نکته دوم اینکه من آن زمانی که ادعا شده است در جایگاه معاون دادستان بودم و امروز هم هر حقوقدانی که کمترین اطلاع را داشته باشد می‌داند که معاون دادستان چه وظایفی دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد.
تا اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸ سوال در صحن از وزرا در موضوعات مختلف مطرح شده است که وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح ۵ سوال از شخص اول آن، از این حیث تا پایان اجلاسیه دوم رکورد دار بود و پس از آن وزارت خانه‌های راه، نفت و بهداشت هرکدام با ۲ سوال بیشترین پاسخ را به سوالات در صحن نمایندگان داده‌اند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: برنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای آتش نشانی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ