سرمربی میلان با تلخ دانستن تساوی مقابل رم تاکید کرد که باید توجه داشته باشیم، بازی تا آخرین لحظه در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدایی جلال علی‌محمدی و مسعود ریگی سبب می‌شود تا مورایس بخشی از تمرکز خود در پنجره تابستانی را برای تقویت پست هافبک دفاعی بگذارد.
چشمک زدن ممکن است نشانه‌ای باشد که نشان می‌دهد کودک شما دارای عیوب انکساری است که بر میزان تمرکز چشم‌ها روی یک تصویر تأثیر می‌گذارد. با چشم دوختن، کودک شما ممکن است بتواند به طور موقت تمرکز و وضوح یک شی را بهبود بخشد.
این معمای تصویری به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد، اما برای شمردن تمام مثلث های موجود در تصویر، تمرکز بیشتری از آنچه فکر می کنید لازم است.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
۸۰ درصد مغز انسان از آب ساخته شده است و طبق تحقیقات، کم‌آبی خفیف ممکن است بر حافظه و تمرکز تأثیر منفی بگذارد. سطوح شدیدتر کم‌آبی، علائم عصبی جدی‌تری مانند گیجی و هذیان را به همراه دارد.
میلان در زمین بولونیا با تساوی 1-1 متوقف شد تا در صورت برتری اینتر مقابل مونزا، جایگاه چهارمی خود را نیز از دست بدهد. به نظر بیشتر بازیکنان روی بازی برگشت برابر ناپولی تمرکز کرده بودند.
ژاوی بار دیگر تاکید کرد که کاری به اتهامات مربوط به رسوایی داوری ندارند و حتی بیانیه رسمی امروز رئال نیز باعث نخواهد شد تمرکز تیم از بین برود.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که آیا علت مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در بروجرد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد؟ تصریح کرد: مسمومیت دانش‌آموزان بیشتر در قم تمرکز داشته و اگر در استان‌های دیگر نیز مواردی از مسمومیت یافت شود؛ ساز و کار‌های بررسی علت مسمومیت اتخاذ می‌شود.
رئیس سازمان بورس از معرفی سه شاخص جدید در فرابورس خبر داد و گفت: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌ از جنس شاخص‌های هم وزن وجود داشت.
مجید عشقی گفت: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌های متنوع‌تر از جنس شاخص‌های هم وزن وجود داشت که با تصمیم کمیته شاخص، این اتفاق رخ داد و طی روزهای آتی این سه شاخص جدید به فرابورس اضافه می‌شود.
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
گلر ملی‌پوش سپاهان در ثبت چهارمین کلین‌شیت پیاپی ناکام ماند.
آبراهام با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر مربی پرتغالی رم تاکید کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی بتوانند با تمرکز روی فوتبال و استراتژی جدید کادر فنی از سد تیم ملی ولز عبور کنند.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش منظم منجر به کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن مانند سرطان و بیماری قلبی می‌شود. با این حال، تحقیقات جدید، بر شدت و مدت ورزش مورد نیاز برای دستیابی به فواید سلامتی افراد تمرکز دارد.
کریمی قدوسی گفت: در سفر آقای رئیسی به نیویورک در نشست رسانه‌ای، نماینده رسانه‌های هیچ یک از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات‌ها درباره حوادث ایران سوال نکردند بلکه تمرکز هر دو حزب روی توافق و مذاکره بود. هر دو حزب به این توافق نیاز دارند.
«ریتالین» یکی از داروهایی است که در درمان اختلال بیش‌فعالی و کمبود تمرکز به‌خصوص برای کودکان مبتلا به بیش‌فعالی یا اوتیسم کاربرد دارد. این همان دارویی است که برخی از دانشجویان برای آنکه شب امتحان تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند شب را تا صبح بیدار بمانند نیز از آن سوءاستفاده می‌کنند.
انتخاب میوه به‌عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبرها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم تا زمان صرف وعده غذای بعدی می‌شود.
انتخاب میوه به‌ عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبر‌ها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ