ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی و استفاده از آن، مراحل مختلفی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی شما کمک می‌کند. درواقع عدم وجود چربی زیاد اطراف شکم می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشید.
اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین ضریب حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، قضات و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
تندباد در سوئیس یک کشته و تعدادی زخیمی برجای گذاشت.
اشکان خورشیدی با پارگی دوقلو مواجه شده و حداقل شش هفته از میادین دور خواهد بود.
تعداد دوستی‌ها، محبت و همدردی در بین مردان، به ویژه مردان جوان، به طور پیوسته در حال کاهش است. بر اساس داده‌های موسسه نظرسنجی گالوپ و مرکز بررسی زندگی آمریکایی، درصد مردانی که گفته بودند حداقل شش دوست صمیمی دارند بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۲ به نصف کاهش یافته است.
بر اساس ادعای یک رسانه روسی، کریمه توسط حداقل شش پهپاد مورد حمله قرار گرفت که دو فروند از آن‌ها با موفقیت به اهداف خود رسیدند. این رسانه همچنین مدعی شد که پهپاد‌های شرکت کننده در این حمله Mugin-۵ بوده اند. علاوه بر این، مقامات رسمی کریمه تایید کردند که نیرو‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را که بر فراز این قلمرو پرواز کرده بودند، رهگیری کردند. یکی از پهپاد‌ها سرنگون شد و دیگری از طریق جنگ الکترونیک خنثی شد.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
در مجموع، برای افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله می‌توان حداقل هفت ساعت خواب در شب را مطلوب شمرد، اما در افراد در سنین بالاتر ممکن است میزان ضروری خواب به ۹ ساعت نزدیکتر شود.
تیراندازی در کلیسایی در هامبورگ آلمان دست کم شش نفر را به کشتن داد.
ستاره تیم ملی والیبال زنان ایران حداقل شش ماه دور از میادین خواهد بود.
طبق گزارشی که در مجلس قرائت شد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اقدامی برای افزایش یارانه دهک‌های اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل انجام نداده است.
در پی برخورد هواپیماهای نظامی تاریخی در نمایشگاه دالاس حداقل شش نفر کشته شدند.
فرانک کسیه، هافبک 25 ساله بارسلونا، حداقل شش هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
امید شریفی‌نسب می‌گوید با توجه به عملکرد صنعت نفت در شش هفته ابتدایی لیگ برتر، برکناری رضا پرکاس تصمیم عاقلانه‌ای بوده است.
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
به گفته مسئولان ایران آنچه که باعث بیشترین مشکلات برای زوار مانده در مرز‌ها شده است، ضعف امکانات زیرساختی در کشور عراق است، با اینحال از مردم خواسته شده است تا حداقل برای ۴۸ ساعت هیچ فردی به سمت پایانه‌های مرزی ایران و عراق سفر نکند.
همچنین، این کلاغ‌ها اجازه ترک محوطه برج لندن را ندارند، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد، پادشاهی سقوط خواهد کرد. از این رو، همواره حداقل شش کلاغ باید در برج لندن سکونت داشته باشند.
امروز زمانی است که باید لیست خروجی های ساپینتو به باشگاه اعلام شد و انتظار می رود حداقل 3 بازیکن از استقلال جدا شوند.
حداقل تا الان مجلس نتوانسته این مذاکرات را «سبک و سنگین» کند. همه این بی اطلاعی‌ها در حالی رخ می‌دهد که ۲۵۰ نماینده مجلس در اسفندماه ۱۴۰۰ شش شرط مجلس را برای توافق به اطلاع رئیس جمهور رسانده بودند...حالا لااقل این ۲۵۰ نماینده بد نیست توضیح دهند که اصلا چرا آن بیانیه را صادر کردند و امروز چه می‌کنند؟!
طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، صرفاً کسانی می‌توانند برای سفر اربعین اقدام کنند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل دو دُز واکسن و در صورت گذشت شش ماه از دز دوم، دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند.
در تهران میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی نسبت به ابتدای سال ۹۶ حدود ۹ برابر و میانگین اجاره بها نیز حداقل شش برابر شده است. این وضعیت سبب شده صدای زنگ هشدار پدیده «بی خانمانی» به گوش مدیران ارشد شهری برسد.
گروه صنعتی ایران خودرو از روز دوازدهم تا پایان روز پانزدهم خردادماه موفق به تکمیل و تجاری سازی پنج هزار و ۶۶۰ دستگاه خودرو شد.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ