فصل رسیدگی به پیشنهاد وصله پینه شده ادغام ۲ سازمان از راه رسید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌چه که امروز به‌عنوان نقطه تاریک نظام بانکی بیان می‌شود، چیزی جز نگاه جدید به یکی از بانک‌های نظام بانکی نمی‌باشد.
در جریان سفر غیر رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان گلستان، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده کثیرالشاکی در این استان، در دستور کار رئیس عدلیه قرار گرفت.
کمبود مهاجم در پرسپولیس می تواند یکی از نقاط منفی بارز آنها در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر باشد.
اصفهان - اردوگاه جدید سبزپوشان اصفهانی در حالی با هدایت محمد ربیعی در حال تلاش برای بازپس گیری جایگاه پیشین ذوب آهن است که صبر هواداران سبزپوشان از نتیجه نگرفتن کم شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اکنون فصل جدیدی از همکاری‌های همه جانبه در مناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است که این روند رو به رشد در روابط باید ادامه یابد.
در شعب تخصصی حل اختلاف پرونده دعاوی مردم در بستر صلح و سازش رسیدگی می‌شود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در یک نشست خبری درباره جذب مویسس کایسادو، تمدید قرارداد با لوی کالویل و مصدومیت جدی وسلی فوفانا توضیح داد.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دور رفت پلی آف اول کلید خورد.
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی است که واشنگتن همچنان اعتقاد دارد موثرترین راه برای حل و فصل چالش برنامه‌ هسته‌ای ایران، دیپلماسی است.
مدیرعامل نساجی می‌گوید در صورت عدم رسیدگی به ورزشگاه وطنی، مسابقات این تیم در نیم فصل دوم هم بدون تماشاگر خواهد بود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته تا خواستار ادغام سازمان «جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور» با «سازمان محیط زیست» شود؛ اما سهوا یا عامدانه بخش مهمی از عنوان رسمی سازمان تحت امرش را ذکر نکرده است؛ «حفاظت»! همان وظیفه اساسی سازمانی که ادغامش با سازمان بهره بردار را غیرممکن می‌کند!
فصل چهارم باب چهارم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۳۳۹ تا ۳۴۷ به موضوع "دادخواست و مقدمات رسیدگی" پرداخته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نخستین انتقاد فصل جاری خود را از روند رسیدگی هیات مدیره باشگاه به مشکلات وارد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نخستین انتقاد فصل جاری خود را از روند رسیدگی هیات مدیره باشگاه به مشکلات وارد کرد.
مباحث اول و دوم از فصل دهم (رسیدگی به دلایل) باب سوم (دادرسی نخستین) قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد۱۹۴ تا ۲۰۵ به موضوعات "کلیات و اقرار " پرداخته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ