یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کرملین همچنین گفت که هیچگونه اقدام قضایی علیه افراد مسلح گروه واگنر که در این شورش حضور داشته و وارد اراضی روسیه شدند، انجام نخواهد شد.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
برای اجرایی شدن مفاد و اهداف «سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» ستادی با عنوان «ستاد توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» تشکیل می‌شود که ریاست آن به «مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور یا قائم مقام او» محول می‌شود.
مدیرعامل آخرین سپاهان قهرمان در لیگ برتر معتقد است توجه نکردن به برخی جزییات قهرمانی را از این تیم گرفته؛ هرچند که او می‌گوید رقابت نابرابری برای کسب جام وجود داشت.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز در بیانیه‌ای به تشریح جزییاتی از حمله موشکی مسکو به تأسیسات نظامی اوکراین پرداخت.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
نخست‌وزیر سابق عراق جزئیات جدیدی از مذاکرات ایران و عربستان و همچنین دیدارش با رهبر ایران منتشر کرد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، دیدار و گفت‌گو کرد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، دیدار و گفت‌گو کرد.
از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اتفاقی که برای رسول خادم در قزوین رخ داد گفته است که این تصمیم با دستور فرمانداری و حراست استانداری استان قزوین انجام گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک رسانه انگلیسی گفته است که تلفن لیز تراس در زمانی که او وزیر خارجه بوده است، هک شد.
در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
دکتر ضرغام حسین‌احمدی، جراح قلب و رئیس بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در ساعت۱۱ چهارشنبه‌شب، اطلاع دادند که یک قلب در یزد آماده اهداست و طبق تصمیم اداره پیوند وزارت بهداشت و درمان، قلب به این بیمار ۳۷ساله تعلق پیدا کرده است. برای همین در کوتاه‌ترین زمان، هماهنگی‌ها انجام شد تا قلب توسط جت هوانیروز به تهران منتقل شود و از فرودگاه مهرآباد با بالگرد به بزرگراه ارتش برسد و در این مرحله توسط اورژانس کشوری به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. ما هم که در بیمارستان، بیمار را برای دریافت آماده کرده بودیم، عمل پیوند را انجام دادیم.
ارزش اموال مکشوفه از دزدان تبعه خارجی تاکنون حدود ۴۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است و تعداد زیادی از مال باختگان نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند، اما هنوز هم شناسایی دیگر افراد در دستور پلیس قرار دارد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
کدام افراد به آبله میمون مبتلا می‌شوند؟
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ