فصل چهارم باب چهارم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۳۳۹ تا ۳۴۷ به موضوع "دادخواست و مقدمات رسیدگی" پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به تازگی عیسی زارع پور، با بیان اینکه درباره بعضی سایت‌ها نظرشان این است که باید در مورد رفع فیلتر آن‌ها تجدید نظر شود تصریح کرد: در جلسه اخیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، ما و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درخواست بازگشایی گوگل پلی را دادیم که متاسفانه موافقت نکردند.
بهمن سال گذشته بود که بنیاد ملی گندم کاران درخواست تجدید قیمت این محصول استراتژیک را به شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی اعلام کرد. این آغاز ماجرایی پیچیده است که تا امروز ادامه دارد.
درخواست نجومی گولسیانی برای تمدید با پرسپولیس
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تسریع عملیات در چارچوب توافق‌نامه غلات دریای سیاه و تمدید آن شد.
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودروهای مونتاژی نباید بیشتر از وارداتی‌ها باشد اما به هر حال درخواست وزارت صمت برای تجدیدنظر در قیمت مونتاژی‌ها را بررسی می‌کنیم.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: دولت می تواند ما به تفاوت افزایش قیمت گندم را به عنوان یارانه پرداخت کند تا نه گندم کار و نه مصرف کننده متضرر نشوند.
قاضی مد نظر ترامپ «خوان مانوئل مارچان» است؛ کسی که توسط آلوین براگ، دادستان ناحیه‌ای منهتن انتخاب شد. به گفته ترامپ، این قاضی، ویزلبرگ را واداشت تا در اتهامات فرار مالیاتی و جعل سوابق مالی اقرار به گناه کند.
انزو فرناندز از باشگاه چلسی درخواست کرد تا قرارداد ژائو فلیکس را به حالت دائمی دربیاورد.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
فیفا درخواست تجدیدنظر باشگاه بارسلونا در قضیه انتقال خولین آرائوخو را نپذیرفت.
با رد درخواست تجدیدنظر باشگاه پی اس جی، دیگر هیچ شانسی برای پیوستن حکیم زیاش به باشگاه پاریسی وجود ندارد.
دادگاهی در ایتالیا درخواست تجدیدنظر گوگل درباره جریمه تعیین شده توسط رگولاتور آنتی تراست این کشور را رد اما درخواست تجدیدنظر اپل علیه رای این ناظر را قبول کرد.
براساس اسناد دادگاه مقامات وزارت دادگستری آمریکا خواستار آن شده اند تا ماه آینده در بحث شفاهی مربوط به درخواست تجدیدنظر رای دادگاه اپیک گیمز (خالق بازی Fortnite) علیه اپل شرکت کنند.
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
اپل اعلام کرد خواستار تجدید نظر رای دادگاهی در برزیل خواهد شد که طبق آن فروش آیفون بدون شارژر باتری ممنوع خواهد بود.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
زن در صورتی که بتواند اثبات نماید عدم تمکین وی به خاطر سوء رفتار و سوء معاشرت شوهرش است مانند ضرب و جرح، اعتیاد شدید، مصرف بیش از حد الکل، توهین، تهدید دادخواست تمکین شوهر رد می‌شود.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در پی قطع درختان باشگاه انقلاب، شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در راستای قطع درختان باشگاه انقلاب شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در راستای قطع درختان باشگاه انقلاب شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
کوهپایه گفت: با توجه به شواهد امر و حسب اعلام قبلی مرحوم، عامل اصلی قتل صراحتاً و به کرات از زندان اوین ایشان را تهدید کرده بود؛ لذا به نظر می‌رسد جهت کشف حقیقت، دامنه تحقیقات نباید صرفاً به محل وقوع قتل محدود شود.
طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ