اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌چه که امروز به‌عنوان نقطه تاریک نظام بانکی بیان می‌شود، چیزی جز نگاه جدید به یکی از بانک‌های نظام بانکی نمی‌باشد.
کمبود مهاجم در پرسپولیس می تواند یکی از نقاط منفی بارز آنها در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر باشد.
روستای سقالکسار در تمام فصول سال، زیبا است؛ اما به گفته بسیاری از گردشگران، فصل بهار و پاییز، بهترین زمان سفر به این منطقه به شمار می‌آیند. فصل بهار در سقالکسار با تصویری از درختان تازه جوانه زده، باران‌های گاه و بیگاه و عطر و بوی تازگی همراه است.
اصفهان - اردوگاه جدید سبزپوشان اصفهانی در حالی با هدایت محمد ربیعی در حال تلاش برای بازپس گیری جایگاه پیشین ذوب آهن است که صبر هواداران سبزپوشان از نتیجه نگرفتن کم شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اکنون فصل جدیدی از همکاری‌های همه جانبه در مناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است که این روند رو به رشد در روابط باید ادامه یابد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در یک نشست خبری درباره جذب مویسس کایسادو، تمدید قرارداد با لوی کالویل و مصدومیت جدی وسلی فوفانا توضیح داد.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دور رفت پلی آف اول کلید خورد.
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
با تصمیم مدیران باشگاه داماشیان گیلان هدایت این تیم در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سرمربی سابق تیم فجر سپاسی محول شد.
داماش گیلان که طی دو فصل اخیر دو صعود را تجربه کرده، اکنون با مالکیت جدید در لیگ یک حاضر خواهد شد.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تجربه بسیار خوبی در این فصل به دست آورد و جام‌های قهرمانی را درو کرد.
پل پوگبا معتقد است در هفت ماه گذشته مشکلاتی را به چشم دیده و پشت سر گذاشته که باعث شدند او 10 سال پیرتر شده و به بلوغ فکری بیشتری برسد.
در سایه دیدار رؤسای جمهور ایران و ازبکستان، همکاری‌های علمی، فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و ازبکستان توسعه می یابد.
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
کیلیان امباپه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، شایعات مربوط به جدایی از پاریس سن ژرمن را تکذیب کرد.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایش روزانه و مداوم میزان مصرف برق مشترکان استان در فصل گرم سال خبر داد.
حامد نورمحمدی می‌گوید بعد از دو فصل با ثبات، ذوب‌آهن در فصل آینده عملکرد بهتری با مهدی تارتار خواهد داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود داشتن فصل فوق العاده، قهرمانی در چمپیونزلیگ را کم دارد.
ویلیام گالاس، مدافع سابق چلسی، به شدت از رفتارهای تاد بولی در طول این فصل و ورودش به رختکن این تیم انتقاد کرد.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
رشت- استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.
فوتچَل یا فوتبال در گل و لای و شالیزار، همه ساله با شروع فصل کشاورزی در برخی شهر‌های گیلان برگزار می‌شود. این مسابقات ویژه استان گیلان است که در سال‌های گذشته مورد توجه برخی شبکه‌های ورزشی خارجی و همچنین فدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته بود. چَل درر زبان گیلکی به معنای «گل آمیخته شده با آب» است.
اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی هدایت تیم داماش گیلان را برعهده گرفته است، تیمی که فصل با هدایت بهزاد داداش زاده از لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ