با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شروع فصل برای تیم تازه ساخته ملوان، با یک شکست تلخ همراه بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با سه جام قهرمانی به پایان برده بود، در اولین دیدار فصل بیست و سوم در شرایطی به پیروزی رسید که همان روال گذشته را داشت و با آرامش به سه امتیاز رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اکنون فصل جدیدی از همکاری‌های همه جانبه در مناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است که این روند رو به رشد در روابط باید ادامه یابد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در یک نشست خبری درباره جذب مویسس کایسادو، تمدید قرارداد با لوی کالویل و مصدومیت جدی وسلی فوفانا توضیح داد.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برگزاری طرح‌های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
مهاجم محبوب استقلالی‌ها اکنون در مسیر جدیدی از دوران ورزشی خود به عنوان سرپرست آبی‌ها بازگشته است.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برگزاری طرح های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
کاوه رضایی در تمرین امروز سپاهان حاضر شد تا فصل جدیدی از دوران بازی خود را آغاز کند.
خیلی از مربیانی که فصل گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بیشتر یک مربی ناکام بودند، از تیمی به تیم دیگر منتقل شده‌اند و هیچ مربی جدیدی وارد چرخه لیگ برتر نشده است.
بعد از انصراف تیم ملی نیوزیلند به ادامه بازی دوستانه با قطر در نیمه دوم این بازی کارلوس کی‌روش از این اقدام نیوزیلندی‌ها عصبانی بود و گفت علت این تصمیم را درک نمی‌کند.
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
مجتبی حسینی بعد از سپری کردن سال سخت فوتبالی خود ممکن است با سرمربیگری امیدها چالش جدیدی را تجربه کند.
رئیس جمهور برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت ایران و سوریه که در سفر وی به دمشق در سطح مقامات عالی دو کشور امضا شد، را آغازگر فصل جدیدی در روابط دوستانه و برادرانه دو کشور دانست.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
رسانه‌های اسپانیایی همچنان جزییات جدیدی را از دیدار خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا و خورخه مسی، پدر ستاره آرژانتینی، مطرح می‌کنند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
معاون سیاسی رئیس جمهور از آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های گسترده اقتصادی و اعتماد متقابل سیاسی بین ایران و چین خبر داد.
سرمربی استقلال خوزستان با ابزار رضایت از روند آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم، از انگیزه شاگردانش برای کسب جواز صعود می‌گوید.
بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال، صنعت فجر شیراز، در تمام دیدارهای نیم فصل سوم سوپرلیگ زنان، مهمان خواهد بود!
مکس آلگری، سرمربی بیانکونری، مدعی شد فصل جدیدی برای یوونتوس در دیداربرابر بولونیا آغاز می شود.
برندان راجرز، سرمربی باتجربه لسترسیتی، به تمجید از کیفیت بالای آرسنال این فصل پرداخته است.
سوپرکاپ پرتغال بهترین فرصت برای سرخیو کونسیسائو بود تا سیستم جدیدی را برای پورتو امتحان کند.
آسمان کشور غبارآلود می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ