خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه هفته دوم بازی‌های لیگ برتر هنوز تکلیف مهدی جاوید مشخص نشده است.
جهانگیری: هنوز تکلیف پرونده شکایت قالیباف از بنده، مشخص نشده است.
محمدی در مورد آخرین وضعیت ۹۳ساختمان بسیار پرخطر در تهران هم اظهار کرد؛ برای این ۹۳ ساختمان پرونده قضایی تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد، دستگاه قضایی برای تک تک این ساختمان‌ها تعیین تکلیف و دستور خواهد داد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۱۳۵ هزار پرونده مسن در سطح استان تهران با هدف کاهش آسیب‌های مختلف و کسب رضایت مراجعان خبر داد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از تعیین تکلیف پرونده کسری نوری خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
سردار آزمون قصد دارد ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او در مارسی بسته شد.
بهبهان- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است.
در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده است.
عبدی نوشت: آیا می‌خواهید یا می‌توانید که برجام و FATF را حل کنید یا خیر؟ البته در این فاصله ۱۶ ماهه دولت جدید دو پرونده اوکراین و حقوق‌بشر نیز اضافه شده است که اهمیت آن‌ها کمتر از قبلی‌ها نیست. باید پاسخ داد که آیا می‌خواهید یا قادر هستید که این پرونده‌ها را جمع کنید یا خیر؟ پاسخ‌های مبهم با، اما و اگر هم مشکل را حل نمی‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در جریان ملاقات مردمی، پیرامون پرونده‌‎ای با موضوع معامله به قصد فرار از پرداخت مهریه، دستورات لازم را در چارچوب مقرّرات صادر کرد.
وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که کشورش پس از پیوستن به ناتو، مانند دانمارک و نروژ اجازه استقرار تسلیحات هسته ای در خاک کشورش را نخواهد داد.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: محاکمه اغتشاشگران آغاز شده است تا کسانی که مجرم هستند تعیین و تکلیف شوند.
بازگشت جودوکاران به میادین بین‌المللی در جلسه‌ای با حضور مسئولان بلندپایه ورزش کشور بررسی خواهد شد تا ملی‌پوشان کشورمان تکلیف خود برای حضور در مبارزات کسب سهمیه را بدانند.
لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از ۱۰۶۲ دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.
علی احسانی در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت:تا زمانی که تعیین تکلیف نشده بازیکن می‌تواند بازی کند و موردی ندارد.
وزیر امور خارجه گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید از رفتار سیاسی خود فاصله بگیرد و صرفاً بر تکلیف و وظیفه فنی خودش متمرکز شود.
ارونقی معاون وقت گمرک گفت: درخصوص خودرو‌هایی که دارای پرونده قضایی نیستند افکار عمومی و صاحبان کالا منتظر تعیین تکلیف این خودرو‌ها هستند. حال، تعیین تکلیف حتماً به منزله صدور دستور ترخیص نیست، اما درهرحال باید حقوق مکتسبه افراد نیز ملحوظ نظر واقع شود تا خسارت بیشتری به صاحبان کالا وارد نشود.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ