در شعب تخصصی حل اختلاف پرونده دعاوی مردم در بستر صلح و سازش رسیدگی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه می‌گوید که «فرمول صلح» رئیس جمهور اوکراین که تسلیم شدن کامل روسیه جزوی از آن است، بر عدم تمایل کی‌یف به مذاکرات دلالت دارد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از افزایش پنج برابری صلح و سازش در پرونده‌های قصاص نفس این استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
وزیرخارجه روسیه و اعضای شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود در مسکو از گسترش همکاری ها با ایران استقبال کردند.
رئیس جمهور اوکراین  مدعی شده که صلح بدون کریمه برای کیف معنا ندارد.
ترسیم صلحی با تم اقتصادی و به صفر رساندن تنش‌های امنیتی، نیازمند ورود با تم تنش‌زدایی و تمرکز بر همکاری‌های اقتصادی است. ما حالا با فضایی مواجه شده‌ایم که در آن همکاری، منافع مشترک اقتصادی، تجارت، افزایش مناسبات دیپلماتیک بر تنش‌های امنیتی اولویت دارد. در این بستر الزامات جدید مطرح است و ضرورت‌های جدید
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
در آستانه روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر، نوای صلح و بشردوستی هلال احمر با اجرای ارکستر ملی ایران از تالار وحدت در تهران برخاست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکرات چهارجانبه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه با هدف مهم دستیابی به صلح و امنیت پایدار در منطقه صورت گرفت.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
دوجاریک تصریح کرد: نماینده سازمان ملل سفر خوب و مثبتی به ایران داشت. امیداریم این امر، فضای مناسبی را برای اطمینان از یک مسیر سیاسی به سوی صلح یمن ایجاد کند.
یک دیپلمات عرب گفت: «این توافق، یک صلح سرد خواهد بود، عربستان و ایران هرگز صلح واقعی نخواهند داشت. تنش‌ها کاهش خواهد یافت و اوضاع کمی بهتر خواهد شد.»
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید این کشور به اهداف خود از طریق عملیات نظامی در اوکراین دست می یابد.
علی‌رغم وجود ظرفیت‌های قابل توجه برای تنش‌زدایی، محدودیت‌هایی جدی نیز وجود دارند که می‌توانند عاملی برای دشوار شدن، عملی شدن عادی‌سازی مناسبات میان تهران – ریاض باشند
رئیس جمهور تاکید کرد: حفظ صلح در آسیا به عنوان کانون تغییرات جهانی نه یک انتخاب بلکه ضرورت است.
شاه اردن تاکید کرد که در صورتی صلح و ثبات در منطقه محقق خواهد شد که مسئله فلسطین حل و فصل شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها با استفاده از ابزارهای برآمده از رنسانس، به صورت جعلی در قلب جهان اسلام تعبیه شده و صلح و آزادی جهان اسلام را به گروگان گرفتند.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه اعلام کرد: صلح در دریا اگر حاکمیت آبهای منطقه ای و جزایر ما محقق نشود، امکان ندارد.
رئیس جمهور عراق در دیدار فرستاده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسئله عادلانه فلسطینیان تأکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ ما طی سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که ایالات متحده با اتخاذ رویکرد یک جانبه گرایانه، صلح و امنیت جهانی را خدشه دار کرده است.
یکی از دستیاران ارشد رییس جمهور اوکراین امروز زمان دست یابی به صلح میان این کشور با روسیه را پیش بینی کرد!
ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقبال رسمی مقامات لشکری کشور اندونزی در بندر جاکارتا پهلو گرفت.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سخنانی در رُم گفت: صلح وقتی امکان‌پذیر است که اوکراینی‌ها بخواهند.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی تصریح کرد که صلح در اوکراین بدون مذاکرات روسیه و آمریکا غیرممکن است و اکنون غرب با خودش در جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ