تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد و به دو دیدار تدارکاتی تیم ملی هم نخواهد رسید.
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
گرانیت ژاکا، خرید تابستانی بایر لورکوزن، زودتر از موعد مقرر به تمرین‌های این تیم پیوست و بلافاصله دل بازیکنان این تیم را به دست آورد و به یکی از محبوب‌ترین‌های تمرین لورکوزن تبدیل شد.
سردار آزمون دچار مصدومیت شده و ممکن است دیدار با ازبکستان در فینال تورنمنت کافا را از دست بدهد.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
مهاجم تیم ملی که طی دو بازی اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تیرک‌ها مانع از کامیابی او برای گلزنی شده‌اند، ابراز امیدواری می‌کند مقابل آمریکا به نتیجه مطلوب دست یابند.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
آخرین تمرینات تیم ملی در دوحه قطر امروز با حضور همه بازیکنان برگزار شد.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»
وب سایت ESPN در گزارشی به بررسی لیست تیم ملی ایران و حضور سردار آزمون در فهرست نهایی خبر داد.
آزمون بازی اول تدارکاتی تیم‌ ملی با نیکاراگوئه در ورزشگاه آزادی را از دست داده است و با توجه به دوره لازم برای رسیدن به اوج آمادگی به احتمال بسیار زیاد بازی اول مقابل انگلیس را از دست خواهد داد یا حداقل در ترکیب اصلی غایب خواهد بود اما از بازی با ولز در دسترس خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خواهان جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران شده است.
سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خواهان جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران شده است.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به خاطر مصدومیت حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موفق شد با درخشش سادیو مانه بایرن لورکوزن را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کند.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه: آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم.
طارمی در روز‌هایی که سردار آزمون در لورکوزن نیمکت‌نشین شده و علیرضا جهانبخش هم کار دشواری در فاینورد برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، تنها مهاجم طراز‌اول تیم ملی ایران است که فرصت بازی‌کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ