دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو به پیروزی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بلغارستان تاکید کرد که این پیروزی مقابل ایران برای آنها بسیار حیاتی و مهم بوده است.
کلیچدار اوغلو در سخنان خود به روشنی به عبارت «جهانِ ترک» اشاره می کند و صادرات آسان و مستقیم کالا از ترکیه به کشورهای ترک زبان را به عنوان یک اولویت حیاتی معرفی می کند. پس یادمان باشد، پیروزی کلیچدار اوغلو، به معنای فریز شدن اهداف سیاسی و اقتصادی ترکیه در آسیای میانه و قفقاز و شیفت ناگهانی به سمت آمریکا و اروپا نخواهد بود.
تیم‌ بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در هفتادوپنجمین سال حیات خود به پیروزی 3 هزار و پانصدم خود رسید.
بانوان بسکتبالیست تیم روژ حیات کردستان با پیروزی مقابل تیم گرگان قهرمانی لیگ برتر کشور را به خود اختصاص دادند.
راهبرد صلح هوشمندانه یک نیاز ضروری است که با تشریک مساعی و مشاوره همه کارشناسان خبره و باتجربه در دسترس است. امید است با ابتکار عمل تهران برجام هم با سرعت به نتیجه برسد و سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم مظلوم کشورمان برچیده شود. شاید در ابتدا امتیاز دادن مکروه به نظر برسد و ظلم تلقی شود که در هر معامله‌ای امکان سود و زیان وجود دارد ولی زمان از آن ماست و رستن مردمان از جفای تحریم‌ها خود یک پیروزی بزرگ و حیاتی و اساسی است که چیز دیگری جای آن را نخواهد گرفت.
تیروژ حیات کردستان پیروزی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد.
دیدار نخست مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی تیروژ حیات کردستان به پایان رسید.
لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند. لیاندرو تروسار در این دیدار اولین پاس گل خود با پیراهن آرسنال را ارسال کرد.
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
ترکیه بسته به این که اردوغان در مورد نتایج انتخابات تا چه حد احساس امنیت می‌کند ممکن است پیش از انتخابات با مشکل مواجه شود. اگر نظرسنجی‌ها نشان دهنده پیروزی احتمالی نامزد رقیب باشد ترکیه احتمالا حملات تروریستی یا ترور‌های مشکوک را شاهد خواهد بود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
تیم تیروژ حیات کردستان در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر برابر نیکان تهران پیروز شد.
تیمی که بدون یورگن لوکادیا نمی‌تواند پیروز شود؛ ستاره‌های پرسپولیس باید این واقعیت تلخ را در مورد تیمشان تغییر بدهند.
تاتا مارتینو، مربی مکزیک، کسب پیروزی برابر لهستان را حیاتی عنوان کرد و گفت که منتظر یک بازی دشوار است.
دروازه بان تیم ملی لهستان کسب پیروزی در اولین بازی برابر مکزیک را رد راه صعود به دور بعد جام جهانی حیاتی می داند.
پیروزی حیاتی اینترمیلان قبل از تعطیلات جام‌جهانی
دیسانتیس با کسب حمایت لاتین تبارهای فلوریدا و دور کردن آنان از دموکرات‌ها جایزه‌ای حیاتی در مسیر پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به آن حزب داد. شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات نشان داد کنترل ترامپ بر حزب جمهوری خواه بالاخره ممکن است از بین برود.
آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر ویکتوریا پلژن را واجب و حیاتی عنوان کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با برد 79 بر 68 مقابل ژاپن آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ