در دومین هفته دور برگشت لیگ برتر زنان دو تیم سریک گنبد و پیکان تهران در جدالی حساس به مصاف هم خواهند رفت که سریک به دنبال نهمین برد متوالی و پیکانی‌ها در تلاش برای سکوی نخست جدول هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی استرالیا آمادگی خود را برای حضور در بازی های این تیم در جام جهانی اعلام کرد.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
شاگردان مازیار زارع و فرزاد حسین خانی در فاصله دو هفته مانده به اتمام رقابت های لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.
قزوین- هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور امشب با دیدار صدرنشین و قعرنشین جدول دنبال خواهد شد.
در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم شاملی کازرون قرار گرفت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی ۲۶ بر ۲۶ به پایان رسید.
ناتس کانتی، صدرنشین لیگ ملی انگلیس امروز در دیداری حساس مقابل رکسهام قرار می‌‌قرار می‌گیرد؛ در حالی که هر دو تیم 100 امتیازی هستند و تنها تفاضل گل آنها را از هم جدا کرده است.
ذوب آهن که این فصل توانسته پرسپولیس و سپاهان را متوقف کند، حالا آماده عملیات بزرگ برابر استقلال است.
روسیه به دلیل محرومیت هایی که داشته حدود 2 سالی است که از میادین ورزشی دور مانده اما پیش بینی می شود خیلی زود جدال حساس کشتی این کشور با ایران و آمریکا از سر گرفته شود.
قزوین- دیدار دو تیم شمس آذر و فجر سپاسی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان دانست.
منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی به دنبال حذف بارسلونا از لیگ اروپاست.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که این جدال حساس و پرگل را سرخپوشان بردند.
دو دیدار حساس سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم، با برتری نصر و پالایش همراه شد.
حسین وفایی در دومین دیدار خود در رقابت های مسترز به مصاف جک لیزووسکی خواهد رفت.
صدرنشین رقابتهای لیگ برتر والیبال که پس از قطعی کردن قهرمانی اش در نیم فصل دو بازی را واگذار کرده بود، در آخرین دیدار بالاخره به روند بردهای خود برگشت.
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال فردا پیگیری خواهد شد و طلوع‌کیان با تیم اردکان به مصاف شهداب می‌رود و حساس‌ترین مسابقه هفته از نظر جایگاه تیم‌ها در جدول نیز در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد.
دربی ریاض نیز همچون شهرآورد پایتخت ایران جدالی حساس برای کسب صدرنشینی لیگ برتر است.
بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی، 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شدند.
در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های بدون شکست و صدرنشین سایپا و سریک در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا نخستین شکست در کارنامه یکی از دو تیم ثبت شود.
هفته هفتم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار می شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های مدعی و صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی استان گلستان نیز دیدار حساسی برای دو تیم خواهد بود.
پنج بازیکن پرسپوليس در صورت دریافت کارت در دیدار مقابل مس کرمان دیدار دربی برابر استقلال را از دست خواهند داد.
پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان شده است و در ۱۶ مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ