با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی تکلیف علیرضا بیرانوند تا ساعات آینده مشخص می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همانطور که بارها به طور رسمی اعلام شده است، ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه بمنظور بکارگیری آنها علیه اوکراین، اتهامی بی‌اساس است.
بر اساس گزارش گلوبو اسپورت، فدراسیون فوتبال برزیل معتقد است که استخدام کارلو آنچلوتی یک "کار تمام شده" است.
دادستان کل کشور گفت: بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
پایگاه رسمی دولت اعلام کرد: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است و هیچ تصمیمی در دولت در این زمینه وجود ندارد.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعا‌های بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
درحالیکه در هفته‌های گذشته شایعه پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به مسی بارها مطرح شد اما فابریزو رومانو می‌گوید این ادعا از اساس غلط بوده و هیچ پیشنهاد و مذاکره‌ای در کار نبوده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری افغانستان، سناریو‌های پیش بینی شده سازمان سیا درباره افغانستان شامل وخامت اوضاع حقوق بشر، ناامنی غذایی که منجر به قحطی خواهد شد، سهل انگاری طالبان، نیاز افغان‌ها به پول نقد و روی آوردن آن‌ها به مهاجرت خواهد بود.
زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
سلاجقه افزود: اگر مدیریت پسماندها به‌خوبی انجام شود، بوی نامطبوعی که در نزدیکی فرودگاه حضرت امام احساس می‌شود نیز حذف خواهد شد. در زمان حاضر بخشی از شیرآبه آرادکوه تصفیه و بازچرخانی می‌شود اما بخش عظیمی از آن در منطقه رها می‌شود.
بر اساس ادعای یک رسانه پرتغالی، مهدی طارمی در صورت جدایی از پورتو، راهی تیمی در فوتبال انگلیس خواهد شد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص را رد کرد.
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادعای حسین شمس در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را رد کرد.
سفیر و نماینده دائم کشورمان گفت: ایران همواره گفته است که ادعا‌های بی اساس در مورد انتقال پهباد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس و پوچ است.
اسپیدتست بر اساس داده‌هایی که از کل کشور‌ها به دست می‌آورد، میانگین و میانه سرعت جهانی اینترنت را نیز محاسبه می‌کند. اکنون «میانه» سرعت اینترنت سیار ۳۰.۷۹ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۸.۲۶ مگابیت بر ثانیه و میزان تأخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به طرح ادعاهای بی اساس علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی پرداخت.
کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.
کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ