کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، هرگونه احتمال جذب بازیکن را محتمل دانست ولی ترجیح داد از بازیکنی نام نبرد.
سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور، در مورد شایعه جذب ایسکو واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در یک توییت هرگونه معاوضه بازیکن با سرخابی‌ها را رد کرد.
انتشار خبری مبنی بر مذاکره قرمزهای پایتخت با ستاره سپاهان در لیگ بیست و دوم، واکنش این باشگاه اصفهانی را در پی داشت.
روابط عمومی شبکه ورزش سیما درخصوص پایان برنامه فوتبال ۱۲۰ بیانیه صادر کرد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی به اشتباهات داوری در جام تختی واکنش نشان داد.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نیازی به مصوبه هیات رئیسه ندارد.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی از صحنه خطای عجیب کریستیانو رونالدو، آن را با فنون کشتی نمایشی مقایسه کرد.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه‌ مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.‌
نکته جالب این است که بار قبل هم جایی این ابرها دیده شدند که فاصله بسیاری از محل زلزله داشت و اصلا در آن شهر زلزله احساس نشد. بر این اساس به نظر می سد شایعات درباره ارتباط میان این ابرها و زلزله نمی تواند واقعیت داشته باشد.
سویا به عنوان اولین باشگاه لالیگا خواستار روشن شدن کامل قضیه رسوایی داوری بارسلونا معروف به بارساگیت شد.
باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود به رای کمیته انضباطی را ثبت کرده و این موضوع را در کمیته استیناف پیگیری خواهد کرد.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی شد فعلا تقاضایی برای جدایی کاوه رضایی از این تیم مطرح نشده است.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به توافق با النصر عربستان واکنش نشان داد. او پیامی برای پله اسطوره فوتبال برزیل هم داشت.
مصاحبه شب گذشته رونالدو بر علیه باشگاه منچستریونایتد بازتابی گسترده داشت. دقایقی پیش یونایتد به این مصاحبه واکنشی رسمی نشان داد.
نخست وزیر و وزارت امور خارجه عراق به خبر کشته شدن یک تبعه آمریکایی در بغداد واکنش نشان داده و بر پیگیری روند تحقیقات درباره این پرونده تأکید کردند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به کشته شدن ۱۷۴ نفر در یک بازی لیگ دسته اول اندونزی واکنش نشان داد.
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم ها و طرح ادعاهایی از سوی آنها علیه فعالیت های هسته ای ایران گفت : این اقدام اروپایی‌ها ، اقدامی نادرست و نسنجیده بود که در زمان نادرستی صورت گرفت و همانطور که قبلاً تاکید کرده‌ایم ناشی از محاسبات نادرست طرف اروپایی بود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با کاوه رضایی را رد کرد و عنوان کرد اصلا چنین چیزی صحت ندارد.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ