دادستان کل کشور گفت: بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان، دادستان کل کشور از زندان گرگان بازدید کرد.
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با مزایا و معایب مولدسازی گفت: اثر مهم مولدسازی این است که سرمایه‌های راکد دولت در اختیار مردم قرار می‌گیرد و کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند می‌توانند شرکت کنند و با استفاده از سرمایه‌های خود برای پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارند.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
دادستان کل کشور در نامه‌هایی جداگانه به دادستان‌های کل عراق و سوئد خواستار برخورد و مجازات فرد هتاک به قرآن شد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مجری پتروشیمی میانکاله از سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۵۸ میلیون یورو از بانک صادرات شعبه ساری تسهیلات گرفته که هنوز پس نداده و از بدهکاران بزرگ بانکی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
دادستان کل کشور گفت:۷۰۰ کیفرخواست علیه منافقین همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های این سازمان در دستگاه قضایی تشکیل و به دادگاه فرستاده شد و به زودی دادگاه بین المللی برای مجازات این جانیان برگزار خواهد شد.
تهران- رئیس ستاد هفتم تیر استان تهران گفت: دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است.
دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه
محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: لایحه عفاف‌وحجاب بر اساس اینکه کار فرهنگی و اعتقادی در اولویت است تهیه شده است. قطعاً نظرات و پیشنهاد‌های مختلف از سوی مردم مؤمن و متعهد و نهاد‌ها مورد توجه قانونگذاران قرار خواهد گرفت.
دادستان کل کشور گفت:دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کردو البته اگر مستندات ادعا موجود بود باید در جهت رفع نقص پیش رویم.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
دادستان کل کشور گفت: ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص وزیر صمت تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
ساوه- دادستان کل کشور در سفر به ساوه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
منتظری در عین حال گفت: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می‌گیرد و با زور و تهدید جانی، مال او را می‌گیرد و به خانه مردم هجوم می‌برد، اصلا قابل ترحم نیست. دادگاه‌ها باید متناسب با جرم اینها برخورد کنند.
منتظری ابراز داشت: حوادث اخیر برگ دیگری از توطئه‌های دشمن بود و حقیقتاً برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده بود و خیلی حساب شده ده‌ها مرکز اندیشه نسبت به تقابل با نظام اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند. دشمنان آن‌چنان مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی خواهد رسید و نظام ساقط خواهد شد لذا انواع و اقسام ابزار‌هایی که در اختیار داشتند را به کار گرفتند.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواهان بررسی و رسیدگی دقیق ادعاها در خصوص تعرض و تجاوز جنسی به برخی بازداشت شدگان شد.
این مقام ارشد قضایی در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه نظارتی بر فضای مجازی ندارد، گفت: در خصوص نظارت بر فضای مجازی، قوه قضائیه وظایف خود را انجام داده لکن در مراحل دیگر اقدامات صورت نگرفته است. افرادی در کشور هستند که مانع اقدامات لازم در جهت نظارت بر فضای مجازی و همچنین دیگر موضوعات حساس کشور می‌شوند.
دادستان کل کشور در خصوص فیلترینگ گفت: بنده امروز هم پای مسأله فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده ام؛ ما امروز یک وی پی ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. یا بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم که نه مورد تأیید مسؤولین عالی نظام هست، نه امروز امکانش هست.
دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.
دادستان کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را جهت تسریع در رسیدگی صادر کرد.
دادستان کل کشور گفت: ما در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که یک مقطع مشعشع در طول تاریخ اسلام است، لذا یک نائب خداجو و برحق امام منتظر در این دوره حرکتی را آغاز کرد و بسط یدی حاصل شد برای اینکه نظامی را مبتنی بر اسلام و قرآن در این کشور بنا نهاده شود.
شیراز – حجت الاسلام «محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور وارد استان فارس شد.
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ